halaman rumah

RirinaPemasangan penyimpanan sejuk kecil yang baikKeadaan apa yang diperlukan untuk pemasangan

2024-04-14 01:46:40lepaskan

Pemasangan plat gudang atas sepatutnya dilakukan secara alternatif dengan pemasangan plat dinding, dan plat dinding sepatutnya meninggalkan ruang untuk menarik peralatan pembinaan; Semasa pemasangan plat gudang atas, helaian besi akhir yang meliputi dengan plat dinding akan terputus selama mm untuk menghalang jambatan sejuk berjalan sejuk; Two layers of foaming materials shall be evenly and continuously punched on the joint surface between each top warehouse plate. Rivets shall be pulled and fixed at the internal and external lap joints of the steel plate, and the rivet spacing shall be mm; Menurut lukisan rancangan, jika terdapat sinar sokongan, lajur dan bingkai besi sokongan dalam gudang,RirinaPemasangan beku suhu rendah, pengaturan dan posisi akan dilakukan dan tanda yang tepat dan jelas akan dibuat menurut keperluan lukisan rancangan; Menweld atau pasang sinar sokongan, lajur, bingkai besi sokongan dll., dan persatuan penyweld mestilah melawan kelembapan dan diperlakukan mengikut keperluan lukisan.Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.Ririna,Tempat penyimpanan segar adalah bangunan dengan pendinginan buatan untuk membuat ruang tetap mencapai suhu tertentu dan memudahkan penyimpanan barang. Jalan besar gudang segar boleh digunakan secara luas di kilang makanan, kilang susu, kilang, sediakan rancangan projek penyimpanan sejuk, dan sediakan lokasi pembinaan dan bahan pembinaan. Semua jenis bahan untuk pembangunan penyimpanan sejuk disesuaikan mengikut keperluan pelanggan. Isi lokasi pembangunan yang memenuhi keperluan, bawa semua bahan pemasangan ke lokasi pembangunan, periksa kualiti bahan dan model, dan memulakan pemasangan penyimpanan sejuk selepas pengesahan.Arauco, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk,RirinaPemasangan gudang sejuk, dll.


RirinaPemasangan penyimpanan sejuk kecil yang baikKeadaan apa yang diperlukan untuk pemasangan



Dalam projek penyimpanan sejuk, pemilihan penyimpanan sejuk berkaitan dengan operasi keseluruhan penyimpanan sejuk di masa depan. Pemilihan penyimpanan sejuk kualiti tinggi menyebabkan penggunaan dan penyimpanan penyimpanan sejuk. Ini memerlukan kita untuk bertanya lebih mengenai papan gudang untuk rekayasa penyimpanan sejuk. Sebelum membangun projek penyimpanan sejuk, kita perlu pertama-tama sedar keperluan suhu penyimpanan sejuk dan kepentingan penyimpanan sejuk ke penyimpanan sejuk. Kerana projek penyimpanan sejuk mempunyai keperluan persekitaran tinggi seperti suhu, perhatian patut diberikan kepada prestasi dan bahan papan penyimpanan sejuk bila memilih papan penyimpanan sejuk.Untuk penjual besar-skala gudang segar, jika peralatan gagal disebabkan pengabaian jangka panjang, kehilangan tidak boleh diabaikan. Oleh itu, kita perlu melakukan kerja yang baik dalam menyimpan gudang segar penjual besar dalam proses penggunaan sehari-hari.Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit diluar penyimpanan sejuk. Semua peralatan akan dipasang sesuai dengan spesifikasi pembinaan, dan tindakan perlindungan yang sesuai akan diambil untuk peralatan yang dipasang.Kualiti yang hebat,Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ia boleh mengandungi berbagai muatan dalaman dan luaran bergabung seperti tenaga angin, berat badan diri dan kolasi normal, dan lapisan izolasi masih tidak berpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk,RirinaSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.


RirinaPemasangan penyimpanan sejuk kecil yang baikKeadaan apa yang diperlukan untuk pemasangan



Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi suhu rendah. Ia diselarang dalam titik berikut: sebuah bilik suhu rendah, sebuah platform tertutup, pintu sejuk yang bersilat listrik segel fleksibel anti-terhempas,Semasa pemasangan dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.pengetahuan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Kebocoran valv udara dan kebocoran cincin tidak hanya akan mempengaruhi meningkat suhu exhaust gudang segar, tetapi juga mengubah tekanan antar tahap. Selagi nisbah pemampatan lebih tinggi daripada nilai normal, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?Ririna,Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan sistem penyimpanan sejuk pemilihan sistem penyimpanan sejuk adalah kebanyakan penggunaan pemampat penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk dan pemukul udara. Secara umum, peti sejuk kecil dan ukuran tengah didominasi oleh pemampat sejuk yang tertutup sepenuhnya. Kerana kuasa output kecil pemampat pendingin yang tertutup sepenuhnya, harganya relatif berkesan; Peti sejuk kecil dan ukuran tengah biasanya didominasi oleh kompresor sejuk semi tertutup; Pemampat pendinginan semi tertutup diterima untuk gudang pendinginan besar dan ukuran tengah. Apabila diterima, unit pendinginan amonia juga boleh dianggap. Kerana kuasa output unit pendinginan amonia besar dan boleh digunakan untuk penggunaan mesin, tetapi pemasangan dan pengurusan gudang pendinginan adalah rumit. Apabila menggunakan pemukul udara, penyimpanan sejuk suhu tinggi menggunakan pemukul sejuk industri sebagai pemukul udara. Karakteristiknya ialah kelajuan pengurangan suhu lebih cepat, tetapi ia mudah untuk menyebabkan konsumsi air koleksi sejuk; Pembekal suhu tengah-rendah dan ultra rendah didominasi oleh slot paip pemarahan yang tidak senyap, yang dikatakan oleh kesan kawalan suhu yang sangat baik dan penyimpanan sejuk yang sederhana.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, pastikan permukaannya licin dan rata tanpa scratch dan warpage.Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.

label:
6jawapan
keluar
2Tingkat-- · 2024-04-14 08:50:57

RirinaPemasangan penyimpanan sejuk kecil yang baik Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

Lihat lagi
Zhao Jianfeng Home Appliance Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-14 09:02:22

Akhirnya dapat RirinaPemasangan penyimpanan sejuk kecil yang baik Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
Jin Yiyuan Trading Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-14 09:50:06

Perkhidmatan anda sangat baik, RirinaPemasangan penyimpanan sejuk kecil yang baik juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Snow Chi Road Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-14 10:16:12

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, RirinaPemasangan penyimpanan sejuk kecil yang baik asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Jualan minyak pelincir
6Tingkat-- · 2024-04-14 10:19:29

RirinaPemasangan penyimpanan sejuk kecil yang baik Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi
Xiangze Wire Mesh Products Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-04-14 10:22:06

RirinaPemasangan penyimpanan sejuk kecil yang baik Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)