halaman rumah

AnshanPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerPengetahuan industri

2024-04-13 01:31:38lepaskan

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan,AnshanPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiri, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.Menyesuaikan silinder minyak.Anshan,Untuk mencegah bahan-bahan mencemari dari lif memasuki sistem hidraulik, tangki minyak patut ditutup dengan betul dan dilengkapi dengan penapis udara yang mampu untuk mencegah masukan debu dan basah; Minyak baru mesti ditapis secara efektif, dan minyak kembali sistem juga mesti ditapis secara efektif; Penutupan kuat bagi ikatan paip dan sambungan lain untuk mencegah debu, basah, dan udara memasuki sistem hidraulik; The moving parts must be equipped with dustproof sealing devices.Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.Makhachkala,AnshanPlatform mengangkat trek panduan tetap,Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru


AnshanPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerPengetahuan industri



Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?Ia boleh memanjangkan hidup perkhidmatan lif kargo. Lift jenis kereta api panduan terutama digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Kebanyakan digunakan untuk kapasitas muatan ringan,Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, terutama dalam operasi tinggi barang.Semak keadaan pakaian penion dan rak dan bermain peran penting dalam produksi kita, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususApabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada,AnshanPlatform jenis lifting platform, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.


AnshanPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerPengetahuan industri



I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.Pelanggan pertama,Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.Frekuensi getaran patut ditetapkan untuk mendapatkan tekanan dinamik besar dengan konsumsi tenaga rendah, dan frekuensi resonansi patut digunakan untuk mengendalikan getaran bergantung pada masa. Namun, mungkin ada satu atau lebih puncak resonansi dalam komponen besar, dan menggunakan puncak resonansi dengan puncak yang lebih tinggi dan frekuensi lebih rendah untuk penuaan boleh mencapai keputusan optimal. Frekuensi resonans perlu ditentukan oleh getaran percubaan, dan menentukan lengkung hubungan antara amplitud bahagian kerja dan kelajuan motor untuk menentukan titik resonans bahagian kerja. Menurut lengkung imbasan, perlahan besar diperoleh pada r/min, jadi r/min ditentukan sebagai frekuensi penuaan.Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.Anshan,Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya


label:
3jawapan

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, AnshanPlatform mengangkat lengan pelukis Crawler penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Jualan Minyak Bahan Api Kapal
3Tingkat-- · 2024-04-13 10:21:05

Pembelian dalam talian pertama AnshanPlatform mengangkat lengan pelukis Crawler. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
Pembuatan Real Estate Development LLC
4Tingkat-- · 2024-04-13 10:24:51

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk AnshanPlatform mengangkat lengan pelukis Crawler ini sangat bernilai.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)