halaman rumah

PietarsaariPompa slurry HHProses permohonan

2024-04-11 02:44:34lepaskan

   The stemless submery pompa

Menyerang dengan cepat; Pompa lumpur selam boleh menyelinap di bawah tahap lumpur.titik ting boleh dilihat bila memasang pompa slurry.Pietarsaari, tetapi ia boleh menyelam sepenuhnya dalam air apabila ia berjalan, jadi ia adalah pilihan yang baikTimisoaramengikuti langkah yang betul untuk disambungkan.pam kemudahan yang kelihatan dikembangkan untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompleks dan memudahkan penggunaan. Mod penggunaannya lebih fleksibel. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Sesuai untuk mengangkut cair yang mengandungi partikel tegar, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.   Oleh itu, angin stator akan terbakar kerana suhu meningkat berlebihan.


PietarsaariPompa slurry HHProses permohonan



ry pump Before disassembling the filter press, make sure that the liquid in the submersible slurry pump is completely discharged. Jika rotor disassembled, mengeluarkan minyak lubricating di rumah rotor bearing. Jika minyak baru ditambah disimpan, ia patut terus digunakan selepas penyimpanan. Jangan membuangnya secara langsungpompa trik berfungsi secara biasa pompa elektrik perlu dilengkapi dengan kabinet kawalan pompa air yang sepenuhnya aktif apabila tiada syarat lain. Jangan sambung secara langsung grid kuasa atau guna suis pisau untuk sambung bekalan kuasa.saluran paip keluar ater,Pietarsaarisible slurry pump,PietarsaariPompa paip korosif, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindungansistem,   lepaskan lapisan luaran kabel untuk mengekspos wayar tembaga selama hingga mm, secara perlahan-lahan mencurahkan guma di dekat inti wayar, mencurahkannya ke lapisan oksid pada inti wayar, hapuskan inti wayar dengan alkohol (atau asid hidroklorik), dan keringkannya secara alami.   Jika ada pompa sedia, lebih baik menggunakan dua pompa bertukar. Jika pompa terperangkap, pompa hanya boleh diperbaiki. Jaringan boleh ditambah di dalam air untuk mencegah terlalu banyak kemudahan memasuki pompa. Dengan cara ini, kemungkinan untuk menempel pam akan jauh lebih kecil!   Berhenti,PietarsaariPompa slurry ZD, kemudian ketat kursi arah, tekan ke bawah kacang, dan memperbaiki kedudukan paksi rotor. Pompa selam selam yang terakhir menggunakan sokongan tong, yang biasanya tidak perlu menyesuaikan kebebasan impeller. Oleh itu, jika ada masalah dengan kebebasan dalam penggunaan masa depan, lepaskan sokongan


PietarsaariPompa slurry HHProses permohonan



tekan kacang, kemudian lepaskan kursi. Setelah menyesuaikan skru, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pamKerja langsung,   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.   Betul saluran utama pompa air dan betulkan kedudukan pompa air dan motor secara relatif.   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, otherwise the mechanical seal will be burned.Pietarsaari,otor dan bekerja di bawah air pada masa yang sama. Selain itu, dibandingkan dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam mempunyai kelebihan besar fleksibiliti dan kesehatan, dan lebih sesuai untuk berbagai syarat kerja. The important technical points of submersible slurry pump are its motor andpompa itu lelah dan rosak oleh kesan ini. Cavitasi disebabkan oleh pecahan gelembung udara dan stempel bahan disebabkan perbezaan suhu udara dan tekanan   Statistik lain percaya bahawa, sekurang-kurangnya dalam tahun-tahun terakhir, situasi kekurangan kuasa akan terus berlanjut, dan China Tenderasi pertumbuhan ekonomi akan kekal kelajuan tinggi. Oleh itu

label:
3jawapan
Loker peluru pintar
2Tingkat-- · 2024-04-11 09:50:55

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, PietarsaariPompa slurry HH penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Tuoyi Electronic Commerce Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-11 09:58:38

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, PietarsaariPompa slurry HH Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

Lihat lagi

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya PietarsaariPompa slurry HH, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)