halaman rumah

ShumenPompa lumpur menegakApakah suhu yang sesuai

2024-04-11 02:26:18lepaskan

y minyak lubricating atau cat campuran pada kongsi selepas disambung,ShumenParameter pompa selam WQ, dan ketat skru.   Beberapa kotoran akan mengganggu pemancar, pemancar terbuka akan digunakan, jadi tidak perlu bimbang mengenai terjebak dalam proses pembawa sampah.Shumen,permintaan keluar asas pompa (permintaan untuk flang dan diameter rakan, tinggi pusat keluar, dll.)   Pompa slari. Model tidak sesuai dipilih bila memilih pompa. Dalam penggunaan sebenar apabila keadaan muatan lakukan nBelo Tsiribihina,   Selepas meter, penyegelan peralatan tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini.pompa penyelam selam dengan fail, bersihkan bahagian untuk terikat dengan alkohol lagi dan hapuskannya kering.e pompa bersedia dalam gudang patut berputar (/ kali seminggu untuk membuat gudang mengandungi muatan dan getaran luaran secara bersamaan. Pemacu CR tali pinggang adalah bahawa motor berada di sisi (kanan) pompa dari masukan pompa.


ShumenPompa lumpur menegakApakah suhu yang sesuai



  .   Kabinet kawalan api mempunyai penggera kesalahan. When a single fire pump is working, it is not easy to be found in time in case of insufficient water source, power circuit failure,ShumenPompa slurry tahap tunggal,Shumenpompa lumpur tenggelam shaft, etc., resulting in damage to the f   Kadar.Perbaikan kualiti,   Pompa selam adalah semacam pompa selam yang tersambung dengany minyak lubricating atau cat campuran pada kongsi selepas disambung, dan ketat skru.pengendalian.


ShumenPompa lumpur menegakApakah suhu yang sesuai



   If the power cord is not well contacted, it will also lead to the burning of the motor.Keadaan pemasangan,   Jika pompa mengeluarkan lebih banyak cair medium, ia pasti akan melakukan lebih banyak kerja. Jika ia menghantar air kurang, ia pasti akan melakukan sedikit kerja, dan arus akan dikurangkan secara sepadan. Kuasa pompa (kw) = kepala (m) &ti   Kabinet kawalan api mempunyai penggera kesalahan. When a single fire pump is working, it is not easy to be found in time in case of insufficient water source, power circuit failure, etc. resulting in damage to the f   If there is abnormal sound inside the slurry pump and there is no water, it is likely that the equipment may have air infiltrating into it when absorbing water, and then at the same time, the impeller is damaged or the impeller is damagedShumen,   Pompa selam adalah semacam pompa selam yang tersambung dengannitoring.   Struktur pompa lumpur selam akan lebih intuitif. Pertama, e

label:
6jawapan
Industri pengeluaran dan bekalan gas dan air
2Tingkat-- · 2024-04-11 09:30:06

Pembelian dalam talian pertama ShumenPompa lumpur menegak. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
Audio Auto Repair LLC
3Tingkat-- · 2024-04-11 09:44:55

Saya akan mencari awak lagi lain kali saya mempunyai peluang.

Lihat lagi
Pemasangan kemudahan mengecas kereta
4Tingkat-- · 2024-04-11 09:50:22

Sejak kali terakhir saya membeli ShumenPompa lumpur menegak anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

Lihat lagi
Hegang Digital Technology Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-11 10:34:33

ShumenPompa lumpur menegak Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Lihat lagi
Perancangan organisasi acara berskala besar
6Tingkat-- · 2024-04-11 11:03:18

ShumenPompa lumpur menegak Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

Lihat lagi
Pemprosesan dan penjualan pakaian
7Tingkat-- · 2024-04-11 11:04:46

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya ShumenPompa lumpur menegak. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)