halaman rumah

Nea FiladhelfiaPengubah minyak terjun 1600KVAAnalisis penilaian kebakaran

2024-04-11 01:31:29lepaskan

Sebab api dalam pengubah kuasaKebocoran minyak di flange looperNea Filadhelfia,Nea FiladhelfiaGrid Negara Transformer,Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.Syarikat pengubah jenis keringGimbi,Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Pada pengurusan muatan:


Nea FiladhelfiaPengubah minyak terjun 1600KVAAnalisis penilaian kebakaran



Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosakKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat,Nea FiladhelfiaYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baik, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.


Nea FiladhelfiaPengubah minyak terjun 1600KVAAnalisis penilaian kebakaran



Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.Berjanjilah dan berjanjilah.,Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanNea Filadhelfia,Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan,Nea FiladhelfiaFungsi pengubah utama dalam kilang kuasa, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

label:
4jawapan
Chenhe Network Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-11 08:47:25

Nea FiladhelfiaPengubah minyak terjun 1600KVA Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.

Lihat lagi
pemprosesan jagung
3Tingkat-- · 2024-04-11 08:52:45

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari Nea FiladhelfiaPengubah minyak terjun 1600KVA untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Lihat lagi
Pemborong dan runcit alat tulis
4Tingkat-- · 2024-04-11 08:59:21

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, Nea FiladhelfiaPengubah minyak terjun 1600KVA sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

Lihat lagi
Sistem penggera
5Tingkat-- · 2024-04-11 10:00:52

Akhirnya dapat Nea FiladhelfiaPengubah minyak terjun 1600KVA Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)