halaman rumah

ZdunskavoraPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikPenggunaan dan penyelenggaraan

2024-04-08 02:09:50lepaskan

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacuSemua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.Zdunskavora,ZdunskavoraKllimping bimbit,Pangkalan penangkapan platform adalah komponen struktur besar yang dibuat dari plat besi legasi dengan tebal yang berbeza yang diseweld bersama-sama. Jumlah penywelding adalah besar, dan tekanan sisa yang tidak dapat dihasilkan semasa proses penghasilan. Untuk mencegah deformasi komponen disebabkan perubahan tekanan sisa semasa penggunaan, perlu dilakukan rawatan penyebab tekanan pada komponen selesai.Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remJesenice,Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj,ZdunskavoraPlatform penangkapan jenis gunting bergerak, workshop, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan


ZdunskavoraPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikPenggunaan dan penyelenggaraan



Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, periksa dan sahkan bahawa kabel dan kawat mendarat adalah selamat dan bahawa tukar berada di posisi sifar. Selepas kuasa diaktifkan, tekanan perlu diperiksa dan disahkan sebagai normal, dan seharusnya tidak ada bocor semasa ujian. Ia patut diuji dan disahkan bahawa peranti penguncian elektrik di setiap peranti had, kandang tangga pintu penyamaran, dll. berada dalam keadaan yang baik dan boleh dipercayai, dan peranti elektrik sensitif dan berkesan. Beg udara keselamatan tirai sisi boleh menghalang pegawai penyelamatan melangkah ke dalam ruang antara platform dan sink semasa kerja. Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua adalah latihan penggunaan yang sepadan selepas pemasangan dan penyahpepijatan peralatan, Xilang Door IndustryDengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.hak sifat,ZdunskavoraPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu gunting,Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguElevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.


ZdunskavoraPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikPenggunaan dan penyelenggaraan



Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisanproduksi,Kotak gerak pengurangan kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.Platform penunggang lengan mengangkat produk bentuk Platform penunggang lengan penunggang operasi platform ketinggian tinggi putaran darjah tanpa bekalan kuasa luar, boleh bekerja melalui halangan mengangkat dengan lancar dan selamat. Platform penunggang lengan lengan lengan mengadopsi lengan kerja lengan lengan lengan, dan skop dan ruang operasi tidak terkesan.Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosakZdunskavora,Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.Setiap pelanggan memperhatikan harga lif, jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum, pembuat menghitung harga lif untuk pelanggan berdasarkan saiz, tinggi, dan kapasitas pembukaan yang disimpan oleh pelanggan Pelanggan tidak perlu memberi terlalu banyak perhatian kepada perbezaan harga antara pembuat lif yang berbeza apabila membeli lif, kerana bahan yang berbeza digunakan, tanda bahan, dan proses produksi menghasilkan harga yang berbeza untuk lif Pelanggan boleh mempertimbangkan keutamaan-keutamaan lif semasa membeli, dengan prinsip mendapatkan apa yang mereka bayar. Rencana penghapusan bahaya keselamatan untuk mengangkat lif kargo: Apabila ada kerosakan atau situasi yang tidak normal dalam lif kargo mengangkat, ia patut dihentikan secara segera daripada digunakan. Selepas menghapuskan kerosakan dan bahaya kemalangan, ia boleh digunakan semulaTahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.


label:
4jawapan
Longchu Decoration Engineering Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-08 09:19:07

ZdunskavoraPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatik Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Lihat lagi
Pembuatan dan penjualan keluli
3Tingkat-- · 2024-04-08 10:23:58

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli ZdunskavoraPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatik bagi diskaun?

Lihat lagi

Pembelian dalam talian pertama ZdunskavoraPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatik. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
Hualong Commercial Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-08 11:09:07

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli ZdunskavoraPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatik bagi diskaun?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)