halaman rumah

JamondonSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk besarPasar saham

2024-04-01 02:16:54lepaskan

dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasaran, bahan-bahan mentah utama papan penyimpanan sejuk khas untuk projek penyimpanan sejuk adalah polyphenylene, polyethylene dan polyphenylene lemak. Setelah nisbah tertentu polyethylene, ia boleh melumpuhkan bahan pengisihan penyimpanan sejuk dengan ketepatan yang sesuai dan kesan pengisihan panas yang baik, dan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang tinggi; resin polifenilen mempunyai penyorban air yang kuat, tetapi pengisihan panas yang lemah. Oleh itu, papan sandwich poliuretan dengan prestasi yang sangat baik milik papan sandwich poliuretan. Walaupun ia sedikit lebih tinggi, papan poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang sangat baik dan tidak menyerap kelembapan.Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan bekalan kuasa semasa memasang lampshade, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.Jamondon,Ujian kebocoran mengisi ammonia: pengesan kebocoran mengisi ammonia boleh dilakukan selepas ujian kebocoran sistem dan kebocoran tekanan. Tujuan adalah untuk meningkatkan ketat udara sistem dan meletakkan dasar yang baik untuk kerja penuhian ammonia dan bahan pengisihan panas sistem. Selepas pengesan lekasan udara, beberapa titik lekasan yang jelas boleh ditemui. Namun, disebabkan keterbatasan udara yang lemah, titik lekasan yang diblokir oleh tanah sepanjang lubang pasir kecil tidak mudah dikesan. Oleh itu, ammonia mesti dipenuhi. Selain penerbangan yang baik, ammonia juga mempunyai bau dan mudah ditemui, Pada masa yang sama, kertas ujian fenolftalein boleh digunakan untuk pengesan kebocoran kerana ia merah mawar dalam kehadiran amonia.Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Drummondville,Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.


JamondonSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk besarPasar saham



Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak jenis suhu dalam kedai beku cepat, gunakan minyak pendingin untuk menguatkan ketat. Bersihkan selepas berpegang. Pengemasan setiap pintu terputus harus dikunci.Membina rangkaian komputer yang sempurna, membuat distribusi rantai bekalan sejuk saintifik, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah Amerika Syarikat dan Jepun,Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.Kualiti tertinggi, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Pangkalan penyimpanan sejuk disebabkan suhu rendah, dan air di tanah mudah untuk dibekukan. Kerana volum tanah beku, tanah akan rosak dan seluruh struktur bangunan akan rosak. Jika kerosakan itu serius, ia mungkin membuat penyimpanan sejuk tidak dapat digunakan. Oleh itu, selain lapisan insulasi panas, lantai penyimpanan sejuk suhu rendah mesti dirawat di bawah lapisan insulasi panas untuk mencegah beku tanah. Plat bawah penyimpanan sejuk akan mengumpulkan sejumlah barang dan melewati berbagai-bagai mesin dan peralatan muatan, muatan dan pengangkutan. Oleh itu, struktur plat penyimpanan sejuk akan tetap dan mempunyai kapasitas pengangkutan yang besar. Dalam persekitaran suhu rendah terutama dalam proses pembekuan periodik dan siklus meluap, struktur bangunan rentan kepada. Oleh itu, struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk dan bahan-bahan bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai perlawanan beku yang cukup.


JamondonSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk besarPasar saham



Penahan api, penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan memadam diri selepas menambahkan penyahan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari ,JamondonPenyimpanan sejuk syarikat pemasangan profesional, dan ia akan hancur hanya pada suhu yang lebih tinggi. Selain itu, poliuretan akan membentuk deposit karbon pada permukaan foam apabila, yang membantu untuk mengisolasi foam yang didasarkan. Ia boleh menghalang api menyebar secara efektif.Harga yang boleh diterima,Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.Periksa sama ada fasa pemampat semasa stabil.Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk,JamondonPemasangan gudang sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, ujian ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi. Ia mempunyai kesan pengisihan panas yang baik. Kemudian, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan, dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu, perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.Jamondon,JamondonRancangan penyimpanan sejuk perubatan,Sebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk, anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian, membuat lubang di tengah papan pengisihan, dan ketat bahagian besi sudut sehingga ada lubang di papan pengisihanAda dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.

label:
4jawapan

Baru bayar, bila JamondonSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk besar sampai bos.

Lihat lagi
pajakan gudang
3Tingkat-- · 2024-04-01 10:04:04

JamondonSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk besar Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
Yaquan Wire Mesh Products Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-01 10:05:39

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih JamondonSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk besar Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

Lihat lagi
Shixin Wire Mesh Products Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-01 10:56:22

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, JamondonSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk besar sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)