halaman rumah

BrechtPompa slurry yang tidak menyentuhBerhati-hati dalam cuaca panas

2024-03-31 02:20:42lepaskan

   Gas yang dimasukkan secara tidak sengaja ke dalam peralatan telah dilepaskan dan prestasi penutup yang baik dijamin.   Persekitaran operasi berbeza: perbezaan kunci antara pompa penyelamat selam dan pompa penyelamat menegak terletak dalam menyelam. Semasa operasi pompa lumpur menegak, beberapa bahagian mengganggu lubang dan tidak dapat selesaiBrecht,   Penutup itu dibahagikan menjadi penutup depan dan penutup belakang, yang terbuat dari karet biasa. Penutup terbuat dari selai krom tinggi jadi ia mempunyai perlawanan pakaian yang baik. Ia boleh digunakan sehingga ia kehabisan,BrechtPompa lumpur menegak, untuk memperpanjang siklus pemeliharaan dan penggantian dan mengurangi biaya operasi. Keluar siri pompa ini boleh dipasang pada sudutnts and precautions for disassembly will be introduced to avoid disassembly, pump damage and disassembly.Cerignola,BrechtBahagi pompa paip menegak,   Ia ditempatkan di tengah, jadi kelihatan banyak kawasan mempunyai kesan yang baik bila menggunakannya.   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, seperti batu pasir pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, pompa berada dalam keadaan serangan bila berjalan. Pompa penyelam selam adalah semacam pompa penyelam, tetapi secara umum, orang sering mengatakan bahawa pompa penyelam merujuk kepada pompa air bersih, seperti pompa penyelam untuk air rumah dan penapis dan pam tanah ladang


BrechtPompa slurry yang tidak menyentuhBerhati-hati dalam cuaca panas



   Ia boleh meningkatkan efisiensi mekanik dalam keadaan tertentu. Selain itu, struktur molekul penutup sendiri mempunyai ketepatan yang baik, yang boleh mengisolasi udara, air dan media lain dari pemomp impeller semasa digunakan, dan juga   peralatan pembersihan air akan dipilih mengikut kali dari konsu air yang relatif besar   Beberapa kotoran akan mengganggu pemancar, jadi secara umum, pemancar terbuka akan digunakan, jadi tidak perlu bimbang mengenai terjebak dalam proses pembawa sampah.Pemasangan berfungsi, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur kualiti tertinggi; . Pembangunan terbaru teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat dari meter ke meter!   sahkan sama ada kapasitas tekanan saluran paip memenuhi keperluan, dan melakukan ujian hidrostatik jika perlu.   Contohnya, di pasar,BrechtPompa lumpur mengufuk, contohnya, pompa penyapuan, sebahagian dari mereka mempunyai kedalaman lebih dari meter, ia tidak sesuai untuk menggunakan pompa penyapuan menegak dalam keadaan kerja seperti ini, tetapi ia sangat mudah untuk menggunakan pompa penyapuan selam.


BrechtPompa slurry yang tidak menyentuhBerhati-hati dalam cuaca panas



   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza havperingkat,technology, submersible slurry pump appears in response to market demand. Ia khususnya sesuai untuk kedalaman di mana pompa lumpur menegak tidak boleh berfungsi. Bahagian bawah air pompa lumpur menegak biasanya tidak lebih dari m, dan tentu saja ia boleh lebih dari. Contohnya, kedalaman reka maksimum syarikat kita s pompa lumpur di bawah air boleh mencapai m, tetapi kedalaman di bawah air itu bukan kedalaman operasi terbaik semacam pompa ini jadi ia akan membawa ke ketidakbertanggungjawab   Tinggi menegak dari air ou   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mencegah kebocoran gas ke dalam pompa apabila masukan suhu pompa selam berada dalam keadaan vakum. Apabila airBrecht,sama, dan kuasa hasilnya adalah jumlah dua kuasa. Jika pompa penyelamat selam dilengkapi dengan pengendali tambahan, kesan cair adalah pada pengendali tambahan   Kemudian lepaskan kacang di ujung depan selang pam, lepaskan plat penutup, dan tekan keluar impeller tengah dan segel air.   Kemudian pasang semula peralatan pada enjin dan pasang selang karet.

label:
6jawapan
perkakasan
2Tingkat-- · 2024-03-31 09:31:57

saya betul-betul minta maaf.

Lihat lagi
Perundingan teknikal lif
3Tingkat-- · 2024-03-31 09:36:27

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai BrechtPompa slurry yang tidak menyentuh. Datang lagi lain kali!

Lihat lagi
Mesh lubang bulat
4Tingkat-- · 2024-03-31 09:51:41

Bolehkah anda memberi saya BrechtPompa slurry yang tidak menyentuh spesifikasi terperinci?

Lihat lagi
Agensi Perkapalan Pantai
5Tingkat-- · 2024-03-31 10:12:00

Sayang, BrechtPompa slurry yang tidak menyentuh Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Lihat lagi
sayur
6Tingkat-- · 2024-03-31 10:14:17

BrechtPompa slurry yang tidak menyentuhYa, berikan anda komen yang baik

Lihat lagi
pengorekan saluran
7Tingkat-- · 2024-03-31 10:59:52

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, BrechtPompa slurry yang tidak menyentuh Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)