halaman rumah

KhalandrionMinyak Transformer ditenggelamkanCara mencapai penggunaan jisim

2024-03-29 04:09:20lepaskan

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Khalandrion,Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Abu Kabir,Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.


KhalandrionMinyak Transformer ditenggelamkanCara mencapai penggunaan jisim



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini,KhalandrionAmbient temperature requirements for dry-type transformer, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Strategi pakej,Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Sebelum impuls tiada muatan ditutup,KhalandrionKeperlawanan tanah pengubah distribusi, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.


KhalandrionMinyak Transformer ditenggelamkanCara mencapai penggunaan jisim



Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.sumber,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Dengan Vietnam dan Malaysia, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

label:
6jawapan
Pagar besi zink
2Tingkat-- · 2024-03-29 11:17:41

Penjualnya sangat baik, KhalandrionMinyak Transformer ditenggelamkan sama seperti pengenalan, penjual jujur

Lihat lagi
perisian komputer
3Tingkat-- · 2024-03-29 11:28:47

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. KhalandrionMinyak Transformer ditenggelamkan Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Lihat lagi
jaminan pinjaman
4Tingkat-- · 2024-03-29 11:36:11

KhalandrionMinyak Transformer ditenggelamkan Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

Lihat lagi
Pemasangan kemudahan mengecas kereta
5Tingkat-- · 2024-03-29 11:37:43

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Yaquan Wire Mesh Products Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-03-29 12:26:34

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. KhalandrionMinyak Transformer ditenggelamkan Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Lihat lagi
Membangunkan aplikasi dan perkhidmatan
7Tingkat-- · 2024-03-29 12:28:15

Baru beli KhalandrionMinyak Transformer ditenggelamkan, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)