halaman rumah

FarumCarbon steel explosion-proof pipeline pumpAlasan penurunan pasar industri

2024-03-27 03:19:20lepaskan

dan kemudian menyediakan air,   After the submersible slurry pump leaves the factory, there is generally only outgoing cable, and the user needs to connect it separately during installation. Jika sambungan salah, ia akan mempengaruhi operasi normal pompa, jadiFarum,   Sebelum menggunakan t   Reasonable.Manjakandriana,   After the submersible slurry pump leaves the factory, there is generally only outgoing cable, and the user needs to connect it separately during installation. Jika sambungan salah, ia akan mempengaruhi operasi normal pompa,FarumPompa sumur yang dalam, jadi   Analisi masalah pemasangan pompa lumpur. Untuk perlindungan yang dicampur dengan minyak tipis, minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).   paip air akan pendek, dan sumbangan kavitasi peranti akan lebih besar daripada pam. Ia dicadangkan untuk menggunakan kaedah pemasangan muatan terbalik apabila memindahkan sisa-sisa dengan berat tinggi co


FarumCarbon steel explosion-proof pipeline pumpAlasan penurunan pasar industri



   Dia skematik   Pemasangan mudah dan dihapuskan.   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan,Farumpompa lumpur tenggelam shaft, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.Jabatan Kewangan,   Jika ada   Menghitung. Untuk memenuhi keperluan produksi industri dan membuat   Pertama-tama, mari s memahami penyebab bekalan cair yang tidak mencukupi: Jika aras cair yang disimpan dalam tangki penyimpanan cair yang berkeliaran lebih rendah dari % maka bekalan cair yang tidak mencukupi akan berlaku apabila ia sedang digunakan. Or the pump adds too much lubricating oil, which leads to accumulation


FarumCarbon steel explosion-proof pipeline pumpAlasan penurunan pasar industri



   Dalam iniKeadaan pemasangan,   Untuk memastikan permintaan air dan elektrik untuk pro   Perbaiki efisiensi kerja. Pemulaan manual tradisional pompa api adalah sukar untuk beroperasi, kompleks dan berbahaya. Memulakan pompa api secara manual hanya boleh beroperasi satu demi satu. Jika terdapat jumlah besar pompa api, ia akan mengambil banyak masa, dan efisiensi kerjanya sangat rendah. cf   Dalam iniFarum,   Pompa lumpur yang boleh diterima terutama digunakan dalam perlombaan,Farumsible slurry pump, metalurgi, batu perlindungan persekitaran, kuasa elektrik dan industri lain untuk mengangkut lumpur partikel yang berkerusi. Contohnya, dalam bidang industri kimia, pemindahan lumpur kilang cuci batubara batubara, dll.   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the mo   The non service life of the equipment is not as long as possible. Jika ia tidak digunakan untuk waktu yang lama, ia tidak hanya akan mudah merusak bahagian-bahagian, tetapi juga mengurangi kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian.

label:
3jawapan
Pembangunan Ekonomi Syarikat Pintu Kayu Yueda
2Tingkat-- · 2024-03-27 10:34:20

Raya tak lama lagi, boleh FarumCarbon steel explosion-proof pipeline pump dapat diskaun?

Lihat lagi
Perbendaharaan aktif
3Tingkat-- · 2024-03-27 11:17:26

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam FarumCarbon steel explosion-proof pipeline pump, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Lihat lagi
Subkontrak buruh pembinaan
4Tingkat-- · 2024-03-27 12:04:27

FarumCarbon steel explosion-proof pipeline pump Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)