halaman rumah

DanubeStoran sejuk storan sejuk besarTanda mana mempunyai prestasi yang baik

2024-03-27 02:09:13lepaskan

Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pelembusan sentrifugal hingga pelembusan kabut mikro tekanan tinggi, pelembusan gas-air bercampur, hingga pelembusan ultrasonik semasa. Model utiliti mempunyai keuntungan partikel kecil, pelembusan seragam, tiada beku dan penghalangan, dan tiada penghalangan kotor. Pengumit udara yang kita hasilkan dirancang khusus untuk semua jenis gudang beku sayuran dan buah, yang pada dasarnya berbeza dari pembumit lain di pasar: sirkulasi penuh ditutup, iaitu, mengambil gas di gudang, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Danube,Setelah terdapat kemudahan dalam sistem penyimpanan atmosfer yang dikawal, ia akan mempengaruhi prestasi penyegelan plat penapisan dan valv keleluaran dan kursi valv, yang akan mempengaruhi kuasa pendinginan penyimpanan atmosfer yang dikawal.Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator peti sejuk kotor. Sama ada beku terlalu tebal pada penguap di gudang. Check whether the refrigerant is leaking (apply soapy water to the pipeline connection, and if bubbles are generated, it indicates that the refrigerant is leaking). Dan minta pihak rekayasa penyimpanan sejuk untuk menyediakan bekas sejuk dan menangani kebocoran. Periksa sama ada penyegelan pintu penyimpanan sejuk bersama-sama masih selamat dan hapuskannya. Sama ada peti sejuk penyimpanan sejuk bergabung berfungsi. Sama ada tetapan parameter pengawal komputer penyimpanan sejuk adalah betul, dan kumpulkan semula pintu penyimpanan sejuk untuk pemasangan. Periksa sama ada pendingin dalam storan sejuk gagal dan gantikannya. Sama ada ada kebebasan yang cukup untuk menampung artikel di gudang dan menariknya.Tripoli, sebuah platform tertutup, pintu sejuk yang bersilat listrik,DanubeKost pemasangan penyimpanan sejuk, segel fleksibel anti-terhempas, dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.Selain itu poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Tip utama: dalam projek penyimpanan sejuk, hanya dengan keterampilan pemasangan penyimpanan sejuk yang cukup boleh kita pastikan penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan penyimpanan tenaga selepas pemasangan, dan tidak cenderung untuk gagal, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.


DanubeStoran sejuk storan sejuk besarTanda mana mempunyai prestasi yang baik



Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Semasa penywelding paip pendinginan, pintu keluar letupan akan disimpan untuk letupan air dari tekanan tinggi dan rendah dengan nitrogen dalam seksyen. Selepas letupan seksional selesai, seluruh sistem akan letupan sehingga tiada tanah ditemui. Tekanan letupan adalah .MPa.Sediakan, sediakan rancangan projek penyimpanan sejuk, dan sediakan lokasi pembinaan dan bahan pembinaan. Semua jenis bahan untuk pembangunan penyimpanan sejuk disesuaikan mengikut keperluan pelanggan. Isi lokasi pembangunan yang memenuhi keperluan, bawa semua bahan pemasangan ke lokasi pembangunan, periksa kualiti bahan dan model, dan memulakan pemasangan penyimpanan sejuk selepas pengesahan.indeks,Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Papan penyimpanan sejuk, pemampat,DanubeBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk kecil, dan komponen lain dalam penyimpanan sejuk boleh secara rasional menyesuaikan suhu penghapusan dan kondensasi, supaya mengurangi pengurangan konsumsi kuasa dan mengurangi kos produksi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, jaminan kualiti, profesional, bekalan tepat masa dan prestasi kos tinggi. Ia telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli! Simpan lebih banyak sumber.Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.


DanubeStoran sejuk storan sejuk besarTanda mana mempunyai prestasi yang baik



Sebelum penerimaan dan penghantaran projek, permukaan papan akan dipadam bersih. Jika terdapat sebarang goresan, ia akan dilakukan. Tiada goresan yang jelas di permukaan papan.Menghormati pelanggan,Untuk pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar, kita boleh bahawa pengisihan tanah penyimpanan sejuk ukuran tengah lebih kompleks daripada penyimpanan sejuk kecil,DanubePenyimpanan sejuk buah, dan operasi pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar dengan kawasan penyimpanan sejuk yang lebih besar akan lebih kompleks. Operasi umum adalah sebagai berikut: pertama letakkan paip ventilasi untuk mencegah tanah daripada membeku retak drum, kemudian letakkan plat ekstrus XPS (letakkan tertentu diperlukan apabila letakkan plat ekstrus), kemudian letakkan penghalang kelembapan dan vapor pada sisi at as dan bawah plat ekstrus, kemudian menuangkan beton yang dikuasai (biasanya sekurang-kurangnya cm tebal) dan kemudian membuat lantai emeri atau lantai epoksi sesuai dengan keperluan. Di antara mereka, plat ekstrus XPS juga ditetapkan mengikut suhu gudang. Contohnya, plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm perlu ditetapkan dalam storan sejuk suhu rendah umum, sementara plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm boleh ditetapkan dalam storan sejuk suhu tinggi.Pencucian udara dan ventilasi penyimpanan sejuk berada dalam penyimpanan LIUCai yang ditutup jangka panjang, dan oksid karbon dilepaskan kerana bernafas sayuran. Jika akumulasi terlalu tinggi, ia akan mempunyai kesan negatif pada penyimpanan sayuran. Oleh itu, peranti ventilasi atau peranti cuci udara dirancang di gudang umum. - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakDanube,Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.

label:
4jawapan
plum bamboo trading co., ltd.
2Tingkat-- · 2024-03-27 09:25:52

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda DanubeStoran sejuk storan sejuk besar dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

Lihat lagi
makanan pukal
3Tingkat-- · 2024-03-27 10:50:06

Ha ha. DanubeStoran sejuk storan sejuk besar Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Lihat lagi
kimia
4Tingkat-- · 2024-03-27 10:52:05

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

Lihat lagi
Xiangze Wire Mesh Products Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-03-27 10:57:46

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli DanubeStoran sejuk storan sejuk besar bagi diskaun?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)