halaman rumah

MontanaSimpan sejuk mengikut pemasanganPiawai dalam pemilihan bahan

2024-03-25 01:37:38lepaskan

Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work,MontanaProjek penyimpanan sejuk farmaceutik, the water temperature is lowMontanaSetelah terdapat kemudahan dalam sistem penyimpanan atmosfer yang dikawal, ia akan mempengaruhi prestasi penyegelan plat penapisan dan valv keleluaran dan kursi valv, yang akan mempengaruhi kuasa pendinginan penyimpanan atmosfer yang dikawal.Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Bolu,MontanaSmall cold storage installation company,Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.


MontanaSimpan sejuk mengikut pemasanganPiawai dalam pemilihan bahan



The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, that is it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.Ketepatan mesin yang mahal dan tinggi bagi bahagian badan; Bunyi tinggi semasa operasi pemampat; Pemampat skrin hanya boleh digunakan dalam julat tekanan tengah dan rendah, terdapat banyak peralatan bantuan unit.Tinggi gudang, mengufuk dan menegak gudang mesti direka mengikut pendinginan, peralatan pendinginan, pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini, kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?Helaian Petikan,Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, sangat penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan dalam proses produksi penyimpanan sejuk, tidak akan ada kondensasi dalam penyimpanan sejuk tanaman. Kondensasi didalam storan sejuk atau didalam lapisan pengisihan adalah berbahaya. Kerosakan atau deformasi yang tidak boleh dikembalikan berlaku dalam pengisihan luaran baru, kesan pengisihan dan pengisihan bunyi papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh digunakan dalam banyak industri. As we all know, the cold storage will consume more energy during operation, and can not guarantee a good refrigeration effect. Performasi papan pengisihan poliuretan memenuhi keperluan pembangunan penyimpanan sejuk jadi bilangan besar papan pengisihan poliuretan perlu digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk umum. Selanjutnya, mari kita faham ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan.Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Tahap awal peralatan penyimpanan sejuk


MontanaSimpan sejuk mengikut pemasanganPiawai dalam pemilihan bahan



Dengan pembangunan masa, peranti pendinginan semakin umum. Semua aspek kehidupan tidak dapat dipisahkan dari penggunaannya. Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. Penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan penghasil perlu menangkap titik kuncinya dalam proses produksi penyimpanan sejuk.bekalan,Semasa penyimpanan sejuk, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.Semua sambungan peralatan akan ditetapkan dengan paip wayar dan ditetapkan dengan klip. paip wayar PVC akan diikat dengan lem, dan lubang paip akan ditutup dan dibungkus dengan pita melekat.Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.Montana,Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi kegagalan kuasa atau kegagalan kuasa. Sebenarnya,MontanaMana syarikat yang memasang penyimpanan sejuk, kebanyakan projek penyimpanan sejuk perubatan akan dilengkapi dengan peralatan kecemasan, sehingga projek penyimpanan sejuk perubatan boleh mencapai kesan bekalan kuasa normal. Bila suhu automatik atau sistem pengawasan kemanusiaan tidak normal, pintu penyimpanan sejuk sepatutnya ditutup pada masa, Jadi untuk tidak mengekspos lebih banyak pengkondisi udara, yang menyebabkan masalah yang sepadan dalam kualiti produk yang disimpan. Projek penyimpanan sejuk perubatan juga mempunyai sistem penyelamatan diri dalam masa. Jika suhu penyimpanan sejuk melebihi had, sistem penyejukan sistem juga akan diaktifkan. Apabila suhu kembali kepada normal, ia akan dimatikan secara automatik.

label:
3jawapan
Xiangze Wire Mesh Products Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-03-25 08:54:21

MontanaSimpan sejuk mengikut pemasangan Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa MontanaSimpan sejuk mengikut pemasangan, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

Lihat lagi
car element trading co., ltd.
4Tingkat-- · 2024-03-25 10:36:02

Akhirnya dapat MontanaSimpan sejuk mengikut pemasangan Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)