halaman rumah

CannesPeranti TransformerPerubahan untuk pembangunan

2024-03-25 00:38:28lepaskan

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanCannes,Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.Ambon,Bunyi dalam kes kegagalan fasaPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, menghasilkan kebocoran minyak.Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


CannesPeranti TransformerPerubahan untuk pembangunan



Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubahApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?kaedah rata-rata,Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama,CannesKonfigurasi perlindungan pengubah jenis kering, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Bunyi dalam kes kegagalan fasaSelepas memegang bolt longgar,CannesGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyak, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


CannesPeranti TransformerPerubahan untuk pembangunan



Permukaan flange tidak sama, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik menghasilkan kebocoran minyak.manufacturer,CannesPenukar jenis kering tenggelam minyak,Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipIa dipahami bahawa di China pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.Operasi pengubah tenggelam minyakCannes,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah perhatikan perkara-perkara berikut:Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

label:
5jawapan
gather co., ltd.
2Tingkat-- · 2024-03-25 08:19:22

CannesPeranti Transformer Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Tiga jenis paip keluli
3Tingkat-- · 2024-03-25 08:36:08

Pengurus itu baik! CannesPeranti Transformer juga benar.

Lihat lagi
pagar keluli
4Tingkat-- · 2024-03-25 08:55:52

CannesPeranti Transformer Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Lihat lagi
Zhengan Plastic Products Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-03-25 08:59:09

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, CannesPeranti Transformer sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

Lihat lagi
Perancangan organisasi acara berskala besar
6Tingkat-- · 2024-03-25 09:14:09

CannesPeranti Transformer Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)