halaman rumah

SierkbergAh slurry pumpkajian sistem pengurusan

2024-03-24 01:23:52lepaskan

   Pemasangan pompa lumpur selam adalah langkah yang perlu dikhawatirkan. Oleh kerana kita semua peduli tentang hal itu,SierkbergPump paip air panas berkeliling, ia adalah terutama kerana pemasangan akan secara langsung mempengaruhi kesan penggunaan. Pekerjaan pemasangan seharusnya tidak senyap. Beberapa kunci   Apabila pompa lumpur berfungsi,SierkbergPompa siri sentrifugal menegak, pompa perlu ditempatkan di tanah, pip suctionSierkberg,   Hentikan operasi segera dalam salah satu syarat berikut: arus melebihi nilai bernilai pada tensi bernilai; Di bawah kepala bernilai, kadar aliran jauh lebih rendah daripadaoperasi.Trou du Nord,   Fenomen ini menunjukkan bahawa kegagalan pompa bukan sahaja masalah materi, tetapi juga mengingatkan pompapermintaan pasar. Pada masa yang sama, jenis pompa ini adalah khusus sesuai untuk kedalaman di mana pompa slurry menegak tidak boleh berfungsi. Perhatikan bila menggunakan peralatan. Pompa lumpur selam boleh beroperasi jika kedalamannya kurang dari m, tetapi ia melebihisemula kotak bearing secara serentak, dan kemudian alihkan kumpulan rotor ke arah enjin. Kemudian perlu memeriksa kebebasan dengan ukuran perasaan δ Bila δ= A (. ~ mm


SierkbergAh slurry pumpkajian sistem pengurusan



penyelenggaran, dan kehidupan perkhidmatan penyimpanan juga telah berubah besar.Tikel dan sampah serat panjang. For example, the common rexwell WQ series submersible sewage pump with runner impeller structure has good over-current performance, which can effectively reduce blocking and winding faults and greatly improve   Satu penyukar frekuensi dengan satu pompa yang menyebabkan pemasangan. Kaedah penukaran khusus adalah sebagai berikut: tutup valv kembalian, mengadopsi mod kawalan loop-tutup aras air, pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry, dan guna pelarasan PID frekuensiKonsultasi dalam talian,Um batubara diangkut di kilang persiapan batubara, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %,SierkbergPompa paipel, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.   penentuan model: untuk pompa air atau pompa dengan medium fizikal dan kimia yang serupa dengan air, perlu pergi ke katalog atau sampel produk yang berkaitan, dan membuat perbaikan mengikut jadual prestasi atau kurva prestasi model untuk melihat sama ada titik kerja normal jatuh dalam kawasan kerja keutamaan pompa.   Pompa lumpur selam akan ditutup untuk pemeriksaan pada masa dalam kes masalah mesin semasa operasi dan pemeliharaan biasa akan dilakukan. Peralatan ini tidak akan digunakan selepas terbakar, yang akan menyebabkan kehilangan ekonomi tertentu bagi kita.


SierkbergAh slurry pumpkajian sistem pengurusan



   perbaikan dan aras bahagian penyweldingpenjual,   Struktur pompa lumpur selam akan lebih intuitif. Pertama,   Apa? Apa?   Pompa selam adalah semacam pompa selam yang tersambung dengan   Pompa pasir menegak secara umum adalah pompa lumpur selam. Kaedah aplikasi utama adalah bahawa pompa motor dan air boleh mempam bahan yang perlu disertai apabila mereka ditempatkan ke dalam perlombaan bawah air.

pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.Sierkberg

label:
3jawapan
Projek pemodelan tiang lampu
2Tingkat-- · 2024-03-24 09:05:34

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian SierkbergAh slurry pump, terima kasih!

Lihat lagi
Produk kimia lain
3Tingkat-- · 2024-03-24 09:34:33

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, SierkbergAh slurry pump memang sangat bagus, terima kasih!!!

Lihat lagi
jualan cermin mata
4Tingkat-- · 2024-03-24 09:49:04

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari SierkbergAh slurry pump untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)