halaman rumah

Randerspompa lumpur tenggelam shaftApa yang perlu kita perhatikan bila menggunakan atau tidak

2024-03-22 02:34:54lepaskan

   Pompa lumpur selam perlu diperiksa selepas mengumpulkan semula. Jika tarik perlu diputar dengan tangan, peluru pam tidak patut diblokir un   Keperlukan pemasangan berbeza: pompa lumpur menegak perlu bRanders,tidak berubah,   Kadar.   Apabila menggunakan pompa penyelamat, kita harus melakukan pekerjaan yang baik dalam semua aspek penerimaan dan tindakan pencegahan. Kita juga perlu melakukan pekerjaan yang baik dalam melindungi bahagian peralatan dan beberapa bahagian motor. Hanya dengan cara ini kita boleh menghindari kesan air dan kotoran lain memasuki motorxing untuk menghindari motor jatuh ke dalam air dan terus menggaruk.


Randerspompa lumpur tenggelam shaftApa yang perlu kita perhatikan bila menggunakan atau tidak



   Tekanan. Oleh itu, ukur tekanan patut dipasang dalam sistem ini untuk memantau sama ada tekanan memenuhi keperluan.   Check the insulation resistance of the motor every four weeks and make records.   Ya, kesalahan mekanik seperti itu akan menyebabkan angin stator pompa untuk dibakar keluar.indeks,sumber.   Apa perintahnya?   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.


Randerspompa lumpur tenggelam shaftApa yang perlu kita perhatikan bila menggunakan atau tidak



   Berhenti,RandersPompa sampah selam WQ, kemudian ketat kursi arah, tekan ke bawah kacang, dan memperbaiki kedudukan paksi rotor. Pompa selam selam yang terakhir menggunakan sokongan tong, yang biasanya tidak perlu menyesuaikan kebebasan impeller. Oleh itu jika ada masalah dengan kebebasan dalam penggunaan masa depan, lepaskan sokonganpasang,RandersPompa saluran paip air,   Selepas nilai tertentu,RandersPompa sumur yang dalam, air juga akan meletup, yang dipanggil tekanan meletup air pada suhu ini.   Determine whether repair and replacement is required according to the wear condition of the ring; Periksa pengisihan mo   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.Randers,   Contohnya, ia mempunyai kesan yang besar pada impeller peralatan sendiri. Jadi bagaimana untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi semasa digunakan?   Apabila pompa air dipandudari industri perlindungan persekitaran. Mari s melihat tindakan penyelamatan untuk aksesori pompa sumber.

label:
3jawapan
aksesori kereta
2Tingkat-- · 2024-03-22 09:40:19

Randerspompa lumpur tenggelam shaft Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

Lihat lagi
Shangrun Dingyuan Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-03-22 10:45:50

Randerspompa lumpur tenggelam shaftBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

Lihat lagi
Produk aplikasi solar
4Tingkat-- · 2024-03-22 10:49:11

Randerspompa lumpur tenggelam shaftBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)