halaman rumah

YervenpeApa jenis lantai kayuDi mana kemudahannya

2024-03-22 00:08:50lepaskan

pengisihan bunyiWarna yang indah dan berbeza, pembangunan pecahan tanpa senyap, pemasangan yang sesuai dan cepatYervenpe,ether keperluan pemprosesan adalah lembut dan lembut, dan sama ada gigi tenon dan groove adalah sesuai.Ia tidak boleh terlalu longgar atau terlalu ketat.Hati-hati mengumpulkan perbezaan nisbah lebar tinggi dan ruang.Dalam kehidupan rumah modern, lantai laminat sangat dicintai oleh pengguna kerana perlawanan pakaian yang baik dan harga rendah.Namun, kandungan formaldehid telah mengejutkan semua orang,YervenpeLantai kayu supermarket, dan kerana buta pengguna, mereka tidaktidak tahu banyak tentang formaldehyde. Oleh itu, kita masih berhati-hati tentang memilih untuk membeli lantai Laminate. Jadi apa formaldehyde?keindahan persediaan dan persediaan sehari-hari juga sangat penting.Pertama, pastikan permukaan papan bersih dan bebas dari pasir dan debu pecahan di permukaan papan;mencegah pencemaranThe objects shall be removed in time.Perhatikan jangan bersihkan dengan aone, cikloheksanon, air alkalin berkoncentrasi dan penyelesaian organik lain untuk mencegah warna meleleh, meleleh retak atau merangkak permukaan.Mereka boleh dihapuskan dengan detergent atau detergent.Mereka akan dibersihkan dengan sampah setengah kering pada hari minggu untuk menghalang air kotor dari penerbangan ke dalam kumpulan dan merusak ikatan.Segovia,ng sehingga tahun. Kedua, kesan dekoratif tidak sejati dan semulajadi seperti lantai kayu.Tingkat kayu adalah keras dan lembut, dan ia tidak mudah untuk debu, memberikan kepada manusia kesan penghiasan tinggi dan perasaan solemnity tidak sepadan dengan bahan lain.Ketiga: lantai kayu lebih berharga daripada kulit lantai.Kerana ia berasal dari sumber hutan alam, ia mempunyai nilai artis tertentu selepas pemprosesan ketepatan, yang membawa lebih banyak pilihan untuk perhiasan rumah.Brand introduction of floor leatherBagaimana dengan lantai SPC?istimewa tentang lantai SPC?Lantai kayu WPC menakjubkan dalam sentuhan.Ias tebal, jadi andaKetika anda berjalan di atas lantai, anda akan merasa bahawa ia telah disembelih. Ketebatan lantai mempunyai pengisihan panas yang baik, sehingga lantai akan tetap hangat dalam musim sejuk.


YervenpeApa jenis lantai kayuDi mana kemudahannya



Lantai SPC sangat ringan dan sangat tipis mempunyai kelebihan sekitar mm-mm dan berat ringan, yang kurang dari % bahan tanah biasa.Ia mempunyai keuntungan yang tidak dapat dibandingkan dalam tindakan tangga dan simpan ruang di bangunan tinggi.Pada masa yang sama, ia mempunyai keuntungan istimewa dalam pembinaan semula bangunan lama.Selain itu, keluarga dengan lantai laminat juga perlu memperhatikan kaedah pembuangan formaldehid dalam setiap hari.Tempatkan tumbuhan hijau di rumah untuk membiarkan tumbuhan menyerap formaldehid;Guna pembersih, seperti anion, untuk penapis formaldehid;Guna kolektor kimia, untuk neutralkan formaldehid.Dengan cara ini, anda boleh minimumkan kandungan formaldehid dalam bilik anda.Biars melihat perlindungan persekitaran terlebih dahulu.Perlindungan persekitaran hijaukeperluan keselamatan,Untuk mencegah kegagalan setempat disebabkan eksposisi cahaya matahari yang sering, lebih baik menggantung tirai untuk mengubah cahaya langsung menjadi cahaya terhapus, yang menyebabkan memperpanjang kehidupan perkhidmatan lantai.Perhatikan fakta bahawa bahan-bahan keras seperti logam tajam dan tongkat kasut mudah untuk menggaruk permukaan kain lacquer yang dipakai.Menghindari punggung rokok, air mendidih dan objek panas di atas dari menghubungi secara langsung permukaan piring.Menghalang tanda membakar dan tanda pemanasan.Jangan tekan permukaan dengan pads karet untuk masa yang lama,Dalam kes indentasi, ia sukar untuk dibuang.Walaupun kain lapisan tanah adalah penyesalan api dan memadam diri, ia akan menghancurkan gas berbahaya pada suhu tinggi, yang akan tercekik jika bernafas terlalu banyak.Pertama mengejar barang asingKacang cat lantai mudah untuk tua di bawah tindakan cahaya dan panas, lantai keras dan warna permukaan berubah, jadi ia biasanya dilantai di dalam dan di atas tanah di mana matahari tidak langsung.Suhu penyimpanan lebih baik [UNK] ~ [UNK].Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan pakaian cat lantai dan menjaga jangka panjangIa sesuai untuk pemanasan lantai.Lantai SPC mempunyai konduktiviti panas yang baik dan penyebaran panas seragam.Ia juga bermain peran penyimpanan tenaga untuk keluarga


YervenpeApa jenis lantai kayuDi mana kemudahannya



Lantai SPC mempunyai tebal mm-mm, dan berat per meter kuasa dua hanya sekitar -kg, yang kurang dari % bahan tanah biasa.Ia mempunyai keuntungan yang tidak dapat dibandingkan dalam membina muatan-bearing dan simpan ruang di bangunan-bangunan tinggi. Pada masa yang sama, ia mempunyai keuntungan istimewa dalam penghiasan dan pengubahan sekunder.Nyahkira, pakai gred perlawanan t.Lantai Eropah.ng secara serentak dan kemudian dipadam pada suhu tinggi.Pada masa yang sama, ia mempunyai ciri-ciri kayu dan plastik untuk memastikan kekuatan dan kesukaran lantai.Pakai lapisan resisten: lapisan resisten bersinar PVC, dengan tebal kira-kira . mm, pegangan kuat resisten memakai dan resisten goresan,Dan koeficien tahan memakai boleh mencapai - revolusi.[]Yervenpe,Tidak beracun dan tidak sedap, tidak takut kepada air, api dan air pasang;Dalam terma perlawanan scratch, penggunaan sumber dan prestasi anti-skid, lantai SPC lebih baik daripada lantai laminat.Pertama, harganya murah, beberapa kali lebih murah daripada lantai kayu, tetapi ada lebih banyak harga lantai laminat di pasar untuk bersaing dengan mereka;Kedua,YervenpeTingkat kayu yang kuat dari lapangan bola basket, mudah untuk dibersihkan.Kerana ia bertentangan dengan air dan bertentangan dengan air, ia boleh dicuci dengan air;Third, the patterns are diverse. Kerana banyak corak dan pilihan yang besar, orang boleh membeli sesuai dengan keutamaan mereka dan menggantikannya sekali dalam dua atau tiga tahun, daripada masalah menggantikan lantai kayu;Keempat, ia mempunyai keuntungan pemasangan sederhana, penggunaan yang sesuai, penyelamatan kerja dan penyelamatan kerja.Kegagalan kulit lantaikestabilan

label:
6jawapan
Pelancongan masuk
2Tingkat-- · 2024-03-22 07:19:05

Pembungkusan YervenpeApa jenis lantai kayu kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

Lihat lagi
Hengye Freight Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-03-22 07:21:13

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos YervenpeApa jenis lantai kayu

Lihat lagi
Membaiki kereta kecil
4Tingkat-- · 2024-03-22 07:42:02

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. YervenpeApa jenis lantai kayu Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih YervenpeApa jenis lantai kayu Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

Lihat lagi
Shao Ke Catering Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-03-22 08:02:31

Sejak kali terakhir saya membeli YervenpeApa jenis lantai kayu anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

Lihat lagi
Projek transformasi dan pengedaran lampu
7Tingkat-- · 2024-03-22 08:56:55

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya YervenpeApa jenis lantai kayu. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)