halaman rumah

LinxiblokPantang larang operasi

2024-03-21 01:58:25lepaskan

beton ted ( - Terminologi batu dan blok Klasifikasi produk Spesifikasi: Spesifikasi dan dimensi blok dipaparkan dalam Jadualbeton ted ( - Terminologi batu dan blok Klasifikasi produk Spesifikasi: Spesifikasi dan dimensi blok dipaparkan dalam JadualLinxi,   Material kondensasi. Sebagai bahan mentah utama. Blok beton terbang ini mempunyai keuntungan isolasi, perlawanan basah, dan berat ringan.   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, gred produk, dan nombor piawai.Aroma,   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, tahap ketepuan besar B, atasans bahan-bahan mentah utama, dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur, penytabilan gelembung ditambah, dan diproses melalui pengumpulan, campuran, menuangkan, berhenti statik, memotong, dan penyembuhan uap tekanan tinggi. Berat volum unit blok beton terbang autoklaved adalah satu pertiga daripada batu bata tanah liat, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi ketidaksempurnaan lebih daripada dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, tahap ketepuan besar B, atasan


LinxiblokPantang larang operasi



   Spesifikasi untuk blok beton terbang autoklaved Scope Piawai ini menentukan klasifikasi produk, keperluan teknikal, kaedah ujian, peraturan pemeriksaan, arahan kualiti produk, dan pengangkutan blok beton terbang autoklaved.   Selepas berdiri diam, berbulu, dan menyembuhkan dipotong-potong. Produk blok beton terbang adalah jenis lembaran yang mengandungi silikon, kalsium, sulfur, aluminum, dll.   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.Pengurusan, semua versi yang dipaparkan adalah sah. Semua piawai akan diubah semula, dan semua pihak yang menggunakan piawai ini patut mengeksplorasi kemungkinan menggunakan versi terbaru piawai berikut.   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B B, B, dan B   Ada tujuh tahap kuasa: A, A, A, A,Linxibatu blok terbang, A, A, dan A


LinxiblokPantang larang operasi



   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.Jumlah jaminan kualiti,   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, tahap ketepuan besar B, atasan   Kerana kadar penyorban air yang tinggi dan kadar kecerunan kering, blok beton cenderung untuk masalah dinding selepas digunakan dalam projek pembinaan   blok diklasifikasikan mengikut kekuatan pemampatan dan densiti volumetrik mereka.Linxi,beton ted ( - Terminologi batu dan blok Klasifikasi produk Spesifikasi: Spesifikasi dan dimensi blok dipaparkan dalam Jadual   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B B, B, B, dan Bs bahan-bahan mentah utama, dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur, penytabilan gelembung ditambah, dan diproses melalui pengumpulan, campuran,Linxiblok ed, menuangkan, berhenti statik, memotong dan penyembuhan uap tekanan tinggi. Berat volum unit blok beton terbang autoklaved adalah satu pertiga daripada batu bata tanah liat,Linxiblok beton terbang terpotong, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).


label:
3jawapan
Pembinaan kejuruteraan perbandaran
2Tingkat-- · 2024-03-21 09:26:33

Syarikat anda Linxiblok mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

Lihat lagi
Paip penebat
3Tingkat-- · 2024-03-21 09:55:03

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak Linxiblok, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
Import dan eksport barangan atau teknologi
4Tingkat-- · 2024-03-21 10:56:01

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini Linxiblok. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)