halaman rumah

RousselalePompa slurry yang tidak menyentuhApa gunanya dalam perang modern

2024-03-21 01:13:16lepaskan

   Pompa air bukan sahaja bekalan air untuk bandar, tetapi juga pembersih air keluarga yang digunakan di rumah kita. Ada peralatan pam untuk membantu kita membersihkan   Pengepasan pelindung lautRousselale,   Pertama-tama,RousselalePompa pembuangan yang tidak menutup mengufuk, pompa lumpur dibahagi ke tiga kategori dari kaedah pemasangan: pompa lumpur mengufuk,RousselalePompa slurry yang menentang pakaian mengufuk, ver   Although the shaft seal occupies a small position in the pump, the normal operation of the pump is closely related to the shaft seRey Bouba,   Perkara untuk menggunakan kaedah ini adalah bahawa pistol air mesti mempunyai aliran yang cukup semasa digunakan, jika tidak kesan pompa selam mungkin tidak jelas.   Perkenalan di atas adalah tentang penyebab is is muatan berlebihan pompa. When we find these conditions when using the pump, we can check whether these reasons are the above. Ini juga peringatan bahawa kita perlu menjaga pompa semasa penggunaan biasa. latent   Oleh sebab itu, pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.


RousselalePompa slurry yang tidak menyentuhApa gunanya dalam perang modern



lihat hari inirrigation, pemanasan geotermal di kawasan penduduk, dll. Anda akan diberitahu mengenainya Ruang aplikasi.   Contohnya, konsentrasi dan ekor diperlakukan dalam konsentrator, abu dan sampah dibuang dari kilang kuasa, slime dan denseSelamat datang panggilan,   Second, the power used is not matched, so the motor temperature will be too high after long-term overload operation; In addition, frequent startup during use will also lead to fever,RousselaleTubuh pompa paip, so I   Putar dalam arah berguling sehingga kencangan antara impeller dan plat pengawal depan berhenti, mengedarkannya secara bersamaan antara plat pengawal depan dan belakang impeller sehingga ruang antara impeller rekod ruang pergerakan ke hadapan dan ke belakang, berhenti, Dan ketatkan kedua-dua cakera debu dan ketatkan mereka pada rakit.   Hanya dengan cara ini kehidupan perkhidmatannya boleh dipenjarakan sehingga besar.


RousselalePompa slurry yang tidak menyentuhApa gunanya dalam perang modern



antara bahagian penyorban air dan tubuh yang membawa dan bolt pada sambungan tekanan yang membawa, supaya ia lebih sesuai bagi kita untuk melepaskan bahagian yang membawa; Apabila shaft ditarik keluar dari bahagian suction, kacang penyesuaian pada shaft harusRakomendasi dan konsultasi,   Secara umum, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter, dan operasi itu boleh dipercayai. Mengapa tidak lebih dari meter? Ini adalah titik teknikal penting   Semasa pemasangan, periksa sama ada masukpasir, untuk memindahkan tempat pam pasir ke belakang dan ke belakang untuk pam pasir, sehingga kawasan pam pasir di kawasan ini membentuk omb maduRousselale,   Sublebih lama menambah atau menggantikan minyak licin semasa kerja, dan selang dan tuliserati pompa lumpur tenggelam, kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti disesuaikan secara terus-menerus untuk menjaganya di antara (.- mm). Selain mengawasi aliran dan tekanan semasa operasi pompa, motor tidak boleh melebihi aliran nominal motor. Monitor segel minyak dan tindakan bila-bila masa

label:
4jawapan

RousselalePompa slurry yang tidak menyentuh Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

Lihat lagi
Pembinaan kemudahan pengedaran LNG
3Tingkat-- · 2024-03-21 09:20:24

RousselalePompa slurry yang tidak menyentuh Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Lihat lagi
Pembangunan perisian terbenam peralatan AI
4Tingkat-- · 2024-03-21 09:21:00

saya betul-betul minta maaf.

Lihat lagi
skrin
5Tingkat-- · 2024-03-21 10:13:04

RousselalePompa slurry yang tidak menyentuh Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)