halaman rumah

KiqinaBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecilSmall footprint

2022-05-16 13:34:05lepaskan

Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Apabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik dipilih sebagai peminat pendinginan, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, keselamatan, perlindungan persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai. Penjejakan dan pengisihan panas elektrik boleh dipilih untuk saluran paip pemotong dan pembuangan lokasi gudang.Kiqina,Jika penyimpanan atmosfera terkawal berfungsi secara terus menerus selama lebih dari jam, penyimpanan tengah akan dilakukan. Kondenser, penguap dan paip exhaust sejuk akan diubah semula sekali sebulan. Kandungan penyelamatan adalah seperti ini: kondensator, penguap dan paip pembuangan sejuk dibersihkan dan disesuaikan, peranti distribusi air sejuk dibersihkan dan disesuaikan, peranti distribusi salji dibersihkan dan disesuaikan, paip pembuangan sejuk disesuaikan dan kesalahan pembuangan paip dihapuskan.Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik,KiqinaPenyimpanan sejuk sayuran, ia boleh mengandungi berbagai muatan dalaman dan luaran bergabung seperti tenaga angin, berat badan diri dan kolasi normal, dan lapisan izolasi masih tidak berpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan.LeoganeThe water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system, that is, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is lowSemasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.


KiqinaBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecilSmall footprint



Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, yang diperlukan untuk dilakukan oleh pemampat udara. Jika pemampat ammonia digunakan, satu istimewa akan ditentukan dan suhu exhaust akan dikawal secara ketat. Apabila tekanan tinggi dilaksanakan, kaedah segmen dan mengurangi perbezaan tekanan akan ditentukan.Penyimpanan sejuk adalah kebakaran, penghalang api dan perlawanan tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk,KiqinaStoran sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk khas lain, tanda lama, keuntungan harga dan kualiti yang dijamin. Polyurethane adalah bahan penghalang api yang memadamkan diri selepas menambah penyimpanan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari darjah Celsius dan hanya akan hancur pada suhu yang lebih tinggi: tambahan, dan lapisan abu ini membantu untuk mengisolasi putih di bawah. Ia boleh mencegah penyebaran api secara efektif. Selain itu, poliuretan tidak akan menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.pengetahuan,Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.Masa ini tambah beku sejuk yang cukup.


KiqinaBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecilSmall footprint



Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Jabatan Pemasaran,Penyimpanan sejuk milik jenis peralatan pendinginan. Berbanding dengan peti sejuk, kawasan pendinginannya besar, tetapi mereka mempunyai prinsip pendinginan yang sama. Jadi bagaimana untuk menyimpan penyimpanan sejuk setiap hari. Hari ini saya akan memperkenalkan bagaimana untuk melakukan kerja yang baik dalam pengurusan dan penyimpanan sehari-hari selepas pemasangan penyimpanan sejuk.Oleh itu, penyimpanan sejuk juga memerlukan penyimpanan biasa setiap tahun, untuk memastikan operasinya stabil.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Kiqina,Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan,KiqinaPemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran, kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat, suhu seragam di gudang dan boleh membawa gas berbahaya seperti oksid karbon keluar dari gudang semasa penyimpanan.Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.

label:
6jawapan
Xinrong Rubber Products Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2022-05-16 13:42:18

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti KiqinaBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecil anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Lihat lagi
True High Electrical Installation Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2022-05-16 14:08:28

Jarang beli KiqinaBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecil, saya nampak kedai macam ni. Harga sangat berpatutan, servis pun sangat baik, barang pun bagus. Bagi komen yang bagus. Kali ni saya galakkan.

Lihat lagi
Pengeluaran dan jualan helai overhed
4Tingkat-- · 2022-05-16 14:22:23

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, KiqinaBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecil penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Jincheng Machinery Decoration Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2022-05-16 14:57:29

KiqinaBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecil Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. KiqinaBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecil Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Lihat lagi
Pembangunan teknologi tinggi pertanian
6Tingkat-- · 2022-05-16 15:07:21

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus KiqinaBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecil. Terima kasih.

Lihat lagi
Kejuruteraan Mekanikal dan Elektrik
7Tingkat-- · 2022-05-16 15:17:57

KiqinaBerapa banyak untuk memasang penyimpanan sejuk kecil Minimum berapa, boleh borong

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)