halaman rumah

KoblenzMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

2024-03-20 00:12:47lepaskan

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Koblenz,Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.Derna,Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Mod wayar pengubah jenis kering:Selepas memegang bolt longgar segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


KoblenzMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan



Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak,KoblenzPenukar kuasa grad pengasingan, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.Cipta kecerdasan,KoblenzBerapa banyak jenis kotak pengubah 250kVA,Operasi pengubah tenggelam minyakKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, mesti terdapat komponen patah garis kuat menghasilkan kebocoran minyak.


KoblenzMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan



Dalam medan elektrik angin ke yoke, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.Dokumen kualiti,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Koblenz,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

label:
6jawapan
Chengtuo Trading Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-03-20 08:14:18

KoblenzMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

Lihat lagi
kabel kuasa
3Tingkat-- · 2024-03-20 08:22:24

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​KoblenzMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Yuchen Metal Products Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-03-20 08:34:57

KoblenzMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
3 alat kontraseptif
5Tingkat-- · 2024-03-20 08:44:57

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus KoblenzMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan. Terima kasih.

Lihat lagi

Izinkan saya menilai ini KoblenzMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
Haima Pipeline Equipment Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-03-20 09:07:55

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. KoblenzMinyak pengubah kuasa ditenggelamkan Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)