halaman rumah

Dvur Kralove dan LabemPompa lumpur menegakBagaimana untuk memeriksa setiap bahagian

2024-03-18 11:23:57lepaskan

   Pompa lumpur yang merdeka adalah semacam pompa yang digunakan dalam lombong. Adakah anda tahu kesan dan bentuk segel shaft? Mari Lihatlah.   Selain itu kering matahari di dalam tubuh pompa dan impeller akan dibersihkan. Kemudian mengkalibrasi lengkap pompa dan lengkap motor pompa slurry untuk membuat mereka pada garis mengufuk yang sama.Dvur Kralove dan Labem,   submersible QW (WQ) yang tidak menghalangi pompa sampah akan diperiksa dengan hati-hati sebelum operasi? Whether the cable is damaged, whether the fastener is loose or dropped, and whether the pump is deformed or damaged during transportation,Dvur Kralove dan LabemPompa saluran paip, storage and equipment.   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba, perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.Gaur,Mer dan kemudian dibuang. Kaedah ini juga boleh digunakan dalam pompa dan tempat lain.   pompa sampah selam sering digunakan untuk mengangkut sampah yang mengandungi partikel-partikel kuat, jadi perlawanan memakai saluran paip juga perlu dianggap.   Oleh itu,   Although the shaft seal occupies a small position in the pump, the normal operation of the pump is closely related to the shaft setor ditempatkan di atas permukaan air, jadi ia perlu diselesaikan, jika tidak motor akan jatuh ke dalam air   Dengan kedatangan tengah musim panas dan peningkatan kontradiksi antara bekalan dan permintaan kerosen, bekalan kuasa di seluruh negara telah tegang lagi yang telah mendorong jualan panas ia dan generator di pasar fasa II. Menurut data yang relevan, pada setengah kedua tahun,Dvur Kralove dan LabemPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, masih ada ruang besar selepas China keseimbangan kuasa.


Dvur Kralove dan LabemPompa lumpur menegakBagaimana untuk memeriksa setiap bahagian



l kecepatan (m/s.    Perbezaan antara kuasa peluru P dan kuasa efektif PE adalah kerugian kuasa dalam pam, yang diukur oleh efisiensi pam. Efisiensi pam ialah nisbah kuasa efektif dan kuasa peluru,Dvur Kralove dan Labempompa lumpur tenggelam shaft, yang diukur oleh η Menunjukkan.Strategi pakej,nitoring.   pakaian roda terlalu serius; Penyerapan air tidak boleh mencapai atau melebihi tinggi yang ditentukan: ia mungkin bukan masalah pompa sendiri, tetapi volum air setempat terlalu kecil.Saya dan sangat memperpanjang hidupnya perkhidmatanDvur Kralove dan Labem,   Banyak orang tidak tahu banyak tentang kemasan dan penyegelan peralatan kerana peralatan massa dan tenaga. Seterusnya, mari s belajar mengenai kaedah pakej dan penyegelan peralatan: penyegelan pakej adalah sangat biasa dalam pompa sumur selam. Kaedah ini mempunyai penyegelan yang baik pe   Kejadian kemalangan cedera peribadi. Pompa lumpur terutama digunakan untuk mengangkut air atau media yang sama bila digunakan. Ia juga boleh dianggap sebagai pam biasa dalam hidup kita, tetapi ia juga akan berlebihan bila digunakan. Mari s hav   Pertama-tama, kita perlu memilih peralatan dengan sijil rasmi apabila membuat pilihan. Kita mesti menghindari membeli beberapa produk yang sudah lama atau lebih rendah. Dan kadang-kadang apabila pompa sedang digunakan, pompa berbilang perlu digunakan secara selari atau st

label:
3jawapan

Dvur Kralove dan LabemPompa lumpur menegak Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Lihat lagi
Jiujiang Wire Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-03-18 13:11:33

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Rich Culture Media Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-03-18 13:18:34

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan Dvur Kralove dan LabemPompa lumpur menegak, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)