halaman rumah

SherbrookePemasangan dan penyelamatan penyimpanan sejukApa fungsi penyelenggaran

2022-05-16 04:31:04lepaskan

Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Sherbrooke,Volum gudang atmosfera terkawal saiz gudang atmosfera terkawal akan dihitung mengikut volum yang dipenuhi oleh produk gudang yang dikumpulkan dalam gudang atmosfera terkawal, ditambah lorong antara baris, ruang antara gudang dan dinding dan langit, dan ruang antara pakej. Selepas menentukan kapasitas, panjang dan suhu gudang atmosfera terkawal akan ditentukan. Ralat gudang atmosfera terkawal juga akan mempertimbangkan bangunan dan fasilitas bantuan yang diperlukan, gudang alat dan platform memuatkan dan membuang, sehingga kualiti gudang atmosfera terkawal boleh dijamin.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Metlili Chaamba,Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.


SherbrookePemasangan dan penyelamatan penyimpanan sejukApa fungsi penyelenggaran



Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk, kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost.Ujian kebocoran mengisi ammonia: pengesan kebocoran mengisi ammonia boleh dilakukan selepas ujian kebocoran sistem dan kebocoran tekanan. Tujuan adalah untuk meningkatkan ketat udara sistem gudang segar menyimpan dan meletakkan dasar yang baik untuk sistem untuk mengisi ammonia dan membungkus bahan isolasi panas.On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?penyelamatan peralatan,Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat,SherbrookeRancangan penyimpanan sejuk, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk, saluran, platform pembuatan, dll.Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk menyimpan buah, ujian ketat, jaminan kualiti. Aktiviti keutamaan sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi. Ia mempunyai kesan pengisihan panas yang baik. Kemudian, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan,SherbrookeRancangan penyimpanan sejuk farmaceutik, dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu, perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.


SherbrookePemasangan dan penyelamatan penyimpanan sejukApa fungsi penyelenggaran



Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Biaya tenaga,Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya menghalang panas. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan ujian ketat, uap air dalam penyimpanan sejuk mudah dikonsumsikan, dan penyorban air perlit ekstensif sangat kuat. Oleh itu, perlu berhati-hati untuk memilih perlit ekstensif sebagai penyimpanan sejuk.Semua bolt mengangkat ventilasi pendingin harus dipasang. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk,SherbrookePembuat pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar, penyimpanan sejuk perubatan, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, pengurusan jujur! Lubang bolt dan bolt angkat akan ditutup dengan penyegelan untuk menghalang jambatan sejuk dan lekasan udara.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.Sherbrooke,Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.Pelarasan atau penghalangan tidak betul valv throttle aliran sejuk terlalu besar atau terlalu kecil: pelarasan tidak betul atau penghalangan valv throttle akan secara langsung mempengaruhi aliran sejuk ke dalam penghalang. Apabila valv throttle terbuka terlalu besar, aliran pendingin terlalu besar, tekanan pembakaran dan suhu pembakaran juga meningkat, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat; At the same time, when the throttle valve is opened too small or blocked, the refrigerant flow will also decrease, the refrigeration capacity of the system will also decrease, and the decline rate of warehouse temperature will also slow down.

label:
5jawapan
Jaring berkelim
2Tingkat-- · 2022-05-16 11:44:17

Saya membeli banyak daripada anda SherbrookePemasangan dan penyelamatan penyimpanan sejuk dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Lihat lagi
Xinglong Ceramics Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2022-05-16 11:46:52

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak SherbrookePemasangan dan penyelamatan penyimpanan sejuk, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
Mesh yang dikimpal
4Tingkat-- · 2022-05-16 11:50:21

SherbrookePemasangan dan penyelamatan penyimpanan sejukKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

Lihat lagi
plum bamboo trading co., ltd.
5Tingkat-- · 2022-05-16 12:09:53

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. SherbrookePemasangan dan penyelamatan penyimpanan sejuk Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
Pengeluaran pintu dan tingkap
6Tingkat-- · 2022-05-16 12:38:59

Setelah lama mencari milik anda SherbrookePemasangan dan penyelamatan penyimpanan sejuk, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)