halaman rumah

La luvierPompa lumpur cair pengeboranPotensial permintaan pasar yang besar

2024-03-18 09:26:26lepaskan

   Terdapat banyak jenis pompa lumpur selam yang tersedia di pasar, dan model pompa berbeza mempunyai prestasi dan medan aplikasi yang berbeza. Oleh itu, walaupun pompa mempunyai julat luas aplikasi, jika model tidak dipilih dengan betul dan secara rasional, kesan aplikasinya akan besar   Ya, kesalahan mekanik seperti itu akan menyebabkan angin stator pompa untuk dibakar keluar.La luvier,Yang pertama, penyelamatan lombong pendinginan industri, penapisan tanah ladang, penangkapan air laut, penyesuaian muatan kapal, sumber tanah,   Apabila pompa lumpur berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah, pip suctiong digunakan untuk jangka masa. Mari s belajar bagaimana menggantikan segel air.   Kemudian lepaskan kacang di ujung depan selang pam, lepaskan plat penutup dan tekan keluar impeller tengah dan segel air.


La luvierPompa lumpur cair pengeboranPotensial permintaan pasar yang besar



   Untuk membuat peralatan berjalan lebih baik bila digunakan, tetapi ini juga perlu berdasarkan prinsip kerjanya. Ia tidak boleh disesuaikan sesuai dengan kehendak apabila ia optimum.   Segel mekanik mengadopsi jenis baru bahan tungsten titanat tahan korrosion keras, yang boleh membuat pompa berfungsi dengan selamat dan terus menerus selama lebih dari d~ jam.   Selain impeller utama di dalam peralatan, set impeller untuk campuran akan ditambah di bawah peralatan, sehingga beberapa mortar perlahan-lahan ditetapkan di dalam peralatan boleh dicampur dengan air untuk menjadi medium mengalir, sehingga peralatan boleh digunakan tanpaKepastian Kualiti,pompa yang kelihatan dipakai secara luas,La luvierPompa slurry ZD, aplikasi yang betul sangat penting. Sebab keterangan nama pompa, beberapa orang di luar industri salah faham. Sebenarnya, pompa kotoran, pompa menarik,La luvierPompa saluran paip air, pompa penyesalan, dll. semua berada dalam skop aplikasi pompa penyesalan   The type selection planning of submersible slurry pump has a great impact on its service life and operation stability. Rencana pemilihan jenis saintifik dan yang masuk akal akan mempengaruhi sama ada pompa lumpur boleh mencapai operasi efisien. Kuasa operasi pompa lumpur sangat tinggi dan kehilangan kecil. Kehidupan perkhidmatan bahagian laluan aliran pomparly semasa digunakan    Periksa sama ada ia perlu diganti.


La luvierPompa lumpur cair pengeboranPotensial permintaan pasar yang besar



   untuk skru yang terlalu ketat atau berkarat untuk masa yang panjang, kacang boleh dicabut dengan kerosen disediakan dahulu,La luvierPompa pembuangan saluran paip tidak terkunci, atau kacang boleh lembut mengetuk dengan ha kayuJabatan Kewangan,   pencucian dan suntikan air dengan peralatan vakum: keleluaran diri pompa sentrifugal sama dengan keleluaran tekanan negatif pompa vakum, jadi pompa vakum cincin air digunakan untuk keleluaran untuk mencapai masuk air.   Tukar minyak: jika minyak mengandungi air, mengeluarkannya, menukar minyak, menutup gasket, dan kemudian ketatkan plug skru.ually open the outlet sluice valve. Jika aliran terlalu besar, anda boleh menutup valv pintu untuk penyesuaian dengan betul. Kalau tidak, jika aliran terlalu kecil buka valv gerbang.La luvier,   Yang di atas ialah sebab penyediaan cair yang tidak mencukupi pompa air apabila ia digunakan, serta kaedah khusus   After each use of the equipment, high-pressure water should be used to wash the pump and pipes. Pencucian boleh dihentikan sehingga air tidak mempunyai kemudahan.   Yang di atas ialah sebab penyediaan cair yang tidak mencukupi pompa air apabila ia digunakan, serta kaedah khusus

label:
3jawapan
Pembinaan dan Penyelenggaraan
2Tingkat-- · 2024-03-18 10:00:58

Izinkan saya menilai ini La luvierPompa lumpur cair pengeboran, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
Pengeluaran dan jualan helai overhed
3Tingkat-- · 2024-03-18 10:11:45

La luvierPompa lumpur cair pengeboran Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi
Armada Bersatu
4Tingkat-- · 2024-03-18 11:16:46

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti La luvierPompa lumpur cair pengeboran masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)