halaman rumah

Belo HorizonteJenis bergerak jembatan naik hidraulikJenama premium

2024-03-18 03:10:00lepaskan

Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?Belo Horizonte,Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera kecelakaan pada platform kaki.Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.Zaragoza,Tinggi tinggi: Secara umum, tinggi tinggi tinggi jembatan papan tetap adalah sama, kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan, ia biasanya dikekalkan pada tinggi yang sama dengan piawai.Position: Logistics Department Warehouse: When using the upgraded axle industry, follow the standard work requirements.(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.Minyak hidraulik: No. minyak hidraulik anti-pakaian (vals Jepun)Periksa dan gantikan minyak pengurang mesin traksi secara biasa.standar kualiti,Dengan pembangunan yang terus menerus, cepat dan sihat ekonomi negara China, volum logistik telah dua kali ganda, dan keperluan efisiensi transportasi dalam industri logistik telah semakin tinggi. Sebagai peralatan mekanisasi bantuan, jembatan muatan hidraulik bermain peranan yang sangat penting dalam muatan dan muatan kargo logistik sehari-hari. Forklifts boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta dengan jembatan muatan hidraulik untuk sejumlah besar operasi muatan dan muatan, yang hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, dan boleh mencapai muatan dan muatan dengan cepat dan selamat. Ia tidak hanya menyimpan pada biaya kapital manusia, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.


Belo HorizonteJenis bergerak jembatan naik hidraulikJenama premium



Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton,Belo HorizonteJembatan penerbangan hidraulik bergerak, ton, dll. ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!kualiti tertinggi,Pembuat pembelian utama untuk cat adalah tanda seperti Chenhong dan Lehua.Pembuat jembatan naik China, dedikasi untuk angkat bimbit (sh) ē Sepuluh siri produk platform penangkapan hidraulik,Belo HorizonteJembatan naik bimbit Forklift, termasuk platform, platform kerja udara yang bergerak sendiri, platform penangkapan tetap, platform panduan jenis kargo TTW, platform penangkap aluminium (titik cair [UNK]), platform penangkap kereta yang diletak platform penangkap lengan,Belo Horizonte10 ton jambatan naik bimbit, platform penangkap lumpuh, tahap penangkap, jambatan naik dll, Semua properti yang dimiliki oleh syarikatWaktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.Belo Horizonte,Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrikMenggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.


label:
4jawapan
Yuankang Cereals Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-03-18 10:20:05

Belo HorizonteJenis bergerak jembatan naik hidraulik Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

Lihat lagi
stesen janakuasa fotovoltaik
3Tingkat-- · 2024-03-18 11:04:28

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan Belo HorizonteJenis bergerak jembatan naik hidraulik, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

Lihat lagi
Jiatai Trading Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-03-18 11:05:54

Izinkan saya menilai ini Belo HorizonteJenis bergerak jembatan naik hidraulik, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
pengendalian kontena
5Tingkat-- · 2024-03-18 11:52:12

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli Belo HorizonteJenis bergerak jembatan naik hidraulik, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)