halaman rumah

Hapsalu10 marka lantai atasApakah kategori persembahan

2024-03-17 11:22:22lepaskan

pengisihan bunyiCahaya ultra dan ultra-tipisHapsalu,Setelah - lantai kayu dikumpulkan di tanah rata, sentuh dengan tangan anda dan periksa dengan mata anda untuk melihat whKuning lacker tanah hijauYabelo,Tingkat kayu laminasi kertas impregnated adalah lantai yang dibuat dari satu atau lebih lapisan kertas istimewa impregnated dengan resin amino termoset, yang dilapisi pada permukaan substrat papan berdasarkan kayu seperti papan partikel dan papan serat densiti tinggi,- dengan lapisan yang seimbang melawan basah di belakang dan lapisan yang melawan pakaian dan lapisan dekoratif di hadapan.Ia ditekan panas dan terbentuk.Pertama, ia dibahagi menjadi tipis dan tebal (lebih dari mm dan kira-kira mm dalam tebal).Bagaimana dengan lantai SPC?istimewa tentang lantai SPC?Bagaimana untuk meletakkan kain lacquer?Prosedur dan kaedah pembinaan adalah seperti ini: pertama, ukur saiz struktur bilik dengan tepat;Then cut the lacquer cloth according to the size.Note that the cutting width should be slightly larger than the required width to facilitate overlapping, matching and trimming during paving.The cut floor paint cloth shall be placed at room temperature of no less than ℃ for about hours,HapsaluFabrik lantai kayu,HapsaluBerapa banyak lantai komposit?Satu meter kuasa dua,Sehingga sebahagian dari kain cat lantai boleh dipenjarakan sepenuhnya dan bersedia untuk paving terakhir.Lekat istimewa akan digunakan untuk paving kain cat lantai.Sebelum paving, tanah dalaman harus dilayan dahulu.


Hapsalu10 marka lantai atasApakah kategori persembahan



thicknessHampir semua tanda lantai boleh menyediakan satu siri penggunaan dari aspek pemilihan laman kedai, penghiasan kedai terminal masukan pasukan perancangan selepas membuka, dll.Sokongan polisi keutamaan sering boleh menjamin ejen rancangan pembukaan sesuai, tetapi terdapat dua tip untuk mengenalpasti sama ada sokongan polisi ini palsu atau benar:Perlindungan api, nilai api B, kedua hanya batu.Keadaan pemasangan,Pembuat lantai vinil SPC fokus banyak pada inti padat lantai SPC.Bau: sama ada produk mempunyai bau kimia yang mengganggu orang.Bau besar mungkin bahawa had bahan berbahaya melebihi piawai atau lapisan cetakan pada permukaan kulit lantai melepaskan gas beracun.Pertama, harganya murah, beberapa kali lebih murah daripada lantai kayu, mudah untuk dibersihkan.Kerana ia bertentangan dengan air dan bertentangan dengan air, ia boleh dicuci dengan air;Third, the patterns are diverse. Kerana banyak corak dan pilihan yang besar, orang boleh membeli sesuai dengan keutamaan mereka dan menggantikannya sekali dalam dua atau tiga tahun, daripada masalah menggantikan lantai kayu;Keempat, ia mempunyai keuntungan pemasangan sederhana, penggunaan yang sesuai, penyelamatan masa, penyelamatan kerja dan penyelamatan kerja.Kegagalan kulit lantai


Hapsalu10 marka lantai atasApakah kategori persembahan



Perlindungan api: nilai api lantai SPC adalah B, penahan api, pembakaran tidak spontan dan tidak akan menghasilkan gas beracun dan berbahaya.Ia sesuai untuk kadang-kadang dengan keperluan perlindungan api yang tinggi.Item inspeksi, pertama, lantai kayu lebih ramah untuk persekitaran, bertahan dan mempunyai kehidupan layanan panjang.Lantai kayu diproses dari kayu semulajadi,HapsaluYang lebih murah, jubin keramik atau lantai kayu, yang lebih ramah bagi persekitaran daripada kulit lantai buatan, dan kehidupan perkhidmatan lantai kayuLantai Eropah.Silencing, comfortable and elastic walking feet, not easy to be injured when fallingHapsalu,Anda boleh mengambil beberapa langkah untuk memastikan pemasangan licin dan tidak tergelincir: buang plat asas dan bingkai pintu sebelum bermula.Menyambung secara teliti akan memudahkan sisa kerja.Tanya pemasang secara lanjut sama ada untuk membuang lantai lama atau memutuskan sendiri.Lantai SPC mempunyai beberapa keuntungan: imitasi air, imitasi api, formaldehyde, anti noda minyak, boleh menggantikan jubin keramik dan lantai kayu.Terserah kepada semua alat utama dan dekorasi rumah.Contohnya, rumah sakit, sekolah, hotel, hotel, restoran dan tempat lain.Pembuat lantai vinil SPC fokus banyak pada inti padat lantai SPC.

label:
4jawapan
sumber perdagangan co., ltd.
2Tingkat-- · 2024-03-17 11:26:15

Anda Hapsalu10 marka lantai atas bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Lihat lagi
Qingqi Network Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-03-17 11:53:22

Hapsalu10 marka lantai atas Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi
Runbo Trading Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-03-17 12:27:22

Sejak kali terakhir saya membeli Hapsalu10 marka lantai atas anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

Lihat lagi

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, Hapsalu10 marka lantai atas penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)