halaman rumah

Novy JicinPompa lumpur menegakNilai dan pentingnya

2024-03-13 13:26:05lepaskan

menyebabkan kerosakan dan kerosakan sebanyak mungkin   The slurry pump of underground pump can also work normally.Novy Jicin, it has a unique effect in discharging solid p   Selain itu, kerana panjang shaft panjang secara umum ditetapkan, ia sering sukar untuk memasang ia. Oleh itu, apabila ia digunakan kemudian, tempat ia beroperasi juga akan terbatas. Jika peralatan akanNizhny Novgorod,keseimbangan ernal dan luaran pompa penyelam selagi pengangkutan,Novy JicinPompa slurry yang tidak menyentuh, sehingga tekanan di kedua-dua hujung peralatan boleh diseimbang semasa penggunaan biasae pompa bersedia dalam gudang patut berputar (/ kali seminggu untuk membuat gudang mengandungi muatan dan getaran luaran secara bersamaan. Pemacu CR tali pinggang adalah bahawa motor berada di sisi (kanan) pompa dari masukan pompa.   Pertama, sebab tubuh motor: sambungan yang salah akan membuat suhu meningkat dengan cepat apabila peralatan digunakan; Selain itu, mungkin ada beberapa fasa untuk fasa sirkuit pendek diantara pembetulan stator, jadi apabila keadaan relatif kecil, motor hanya di tempat setempat


Novy JicinPompa lumpur menegakNilai dan pentingnya



   penentuan model: untuk pompa air atau pompa dengan medium fizikal dan kimia yang serupa dengan air, perlu pergi ke katalog atau sampel produk yang berkaitan,Novy JicinPompa slurry HH, dan membuat perbaikan mengikut jadual prestasi atau kurva prestasi model untuk melihat sama ada titik kerja normal jatuh dalam kawasan kerja keutamaan pompa.   Pada tahun-tahun terakhir, produk pam saluran paip baja stainless domestik telah meningkatkan tingkat teknik mereka dengan besar melalui perkenalan, penyembusan, pemulihan, pencucian dan inovasi, terutama produk sokongan beberapa peralatan teknik utama telah mencapai atau mendekati tingkat maju produk yang sama.prosedur mesti diikuti secara ketat. Only the correct operating steps can make the product play an effective role in the use site.Pengurusan kualiti rantai bekalan,   Avoid airborne sound transmission; Pastikan ketat udara pintu dan tetingkap bilik mesin. Pompa air dilengkapi dengan penutup bunyi dan ventilator exhaust ditambah di dalamSaya dan sangat memperpanjang hidupnya perkhidmatanses: terdapat akumulasi udara atau gas dalam paip masuk air pompa, bekalan air tidak puas atau valv bawah tidak ditutup dengan ketat, pakej pompa vakum bocor serius, dan valv pintu atau valv flap tidak ditutup dengan ketat.


Novy JicinPompa lumpur menegakNilai dan pentingnya



   Selepas meter, penyegelan peralatan tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini.Jabatan Pemasaran,   Ia adalah cara bantuan untuk pengawasan di lokasi. Semasa operasi pompa sumber, keadaan bahagian overflow adalah sangat penting untuk overalpompa boleh diubah · menyesuaikan aras cair untuk membuat pompa air berfungsi di titik operasi terbaik. Selepas peralatan dipilih, persimpangan lengkung karakteristik pompa air dan lengkung karakteristik peralatan adalah titik operasi terbaik.operasi. Untuk memberitahu semua orang lebih banyak tentang peralatan,mp adalah untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompleks, memudahkan pengguna untuk digunakan, dan mod penggunanya lebih fleksibel. And it fills a part of the gap in the application of slurry pump. Apabila kedalaman tenggelam dalam dan tidak ada jalan keluar yang lebih baik,Novy JicinPompa paipel, iaitu, dalam pompa tenggelam tradisional   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup, perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.

label:
3jawapan
Hiasan dalaman dan luaran
2Tingkat-- · 2024-03-13 13:39:37

Novy JicinPompa lumpur menegakYa, berikan anda komen yang baik

Lihat lagi
Pembangunan perisian terbenam peralatan AI
3Tingkat-- · 2024-03-13 13:40:41

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​Novy JicinPompa lumpur menegak. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Soda
4Tingkat-- · 2024-03-13 14:32:41

Ia patut dipuji, sangat bagus, Novy JicinPompa lumpur menegak Saya sangat menyukainya.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)