halaman rumah

OldenburgHarga pengubah 1000 KVAZaman kegemilangan pembinaan jenama

2024-03-10 01:30:54lepaskan

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Pengubah terbenam minyakOldenburg,Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada andaKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Cotabato,OldenburgKapasiti maksimum pengubah kotak,Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.


OldenburgHarga pengubah 1000 KVAZaman kegemilangan pembinaan jenama



Dry type transformer factoryDalam keadaan normal minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.Bunyi pengubah jenis kering berasal dariKonsultasi terakhir,Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati


OldenburgHarga pengubah 1000 KVAZaman kegemilangan pembinaan jenama



Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel,OldenburgPengubah sistem kuasa, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.Servis jujur,Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaPengubah kuasaOldenburg,Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahPasukan pengubah kuasaPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

label:
5jawapan
Produk Logam Panas Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-03-10 08:55:05

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
ejen perkapalan
3Tingkat-- · 2024-03-10 09:04:14

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini OldenburgHarga pengubah 1000 KVA sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
Zhao Jianfeng Home Appliance Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-03-10 09:38:26

Barangnya memang bagus, tetapi OldenburgHarga pengubah 1000 KVA harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

Lihat lagi
Dingxiang FRP Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-03-10 09:40:39

OldenburgHarga pengubah 1000 KVA Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. OldenburgHarga pengubah 1000 KVA Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Lihat lagi
Spree Technology Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-03-10 10:06:34

Pembungkusan OldenburgHarga pengubah 1000 KVA kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)