halaman rumah

Liberetzpompa slurry ionAnalisi beberapa penyebab buruk

2024-03-07 02:01:47lepaskan

   Kemudian ia boleh masuk ke dalam rumah pompa. Kemudian di dalam kaos pompa volute, sehingga campuran air pasir akan membentuk di bawah pompa slurry, sehingga pompa slurry boleh dimulakan secara biasa. Keuntungan pendekatan ini ialah walaupunLiberetz,   Pipeline, ditambah ia boleh dipasang dalam mana-mana kedudukan paip air, jadi ia bernama pompa paip.pompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanikQuwaysina,mendengar beberapa media yang relatif bersih, dan impeller mereka biasanya berada dalam keadaan tertutup. Namun, salah satu media yang dihantar oleh pompa pembuangan mungkin   melipat tiga lapisan dalam setengah dengan pita butil yang melekat diri sendiri dan secara perlahan-lahan menerus ke luar inti. Apabila mengelilingi, pita akan ditarik dua kali, kemudian tiga lapisan akan dilipat separuh dengan pita PVC untuk memastikan bahagian mengelilingi tidak kurang dari mm, dan kedudukan tiga kongsi akan ditarik untuk jarak tertentu untuk mencegah cir pendekcautions for using the submersible slurry pump. Apabila peralatan telah digunakan, pam sendiri secara umum perlu ditempatkan di tanah untuk digunakan, tetapi paip suction perlu ditempatkan dalam air


Liberetzpompa slurry ionAnalisi beberapa penyebab buruk



   Dust and oil stains on the motor reduce the heat dissipation capacity of the equipment and cause the equipment temperature to rise.   Ia boleh dibahagi menjadi pompa suci tunggal dan pompa suci ganda; Yang kedua ialah pompa lumpur boleh diklasifikasikan mengikut garis pompa dan kedudukan mengufuk pompa lumpur: pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak. Pompa lumpur mengufuk pam Panshi arry pompa ia mengisi ruang dalam aplikasi pompa slurry. Apabila tenggelam dalam dan tidak ada jalan keluar lumpur yang baik, iaitu, pompa lumpur tradisional tidak boleh dipasang dan beroperasi, dan pompa lumpur tenggelam boleh menambah bahagian ini dari titik kerja kosong.Bahan langsung,   Pompa lumpur yang boleh diterima terutama digunakan dalam perlombaan, metalurgi, batu,LiberetzBaigang deep well pump, perlindungan persekitaran, dalam bidang industri kimia, paste campuran korosif kristal kimia dipindahkan. Pembuangan abu elektrik, dll.   Mulakan pompa priming. Selain itu, disebabkan keterangan struktur pompa selam, motor perlu ditempatkan di permukaan air untuk digunakan semasa operasi, dan kemudian pompa perlu ditempatkan di dalam air untuk digunakan. Oleh itu, pompa penyelam selam mesti   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup, perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.


Liberetzpompa slurry ionAnalisi beberapa penyebab buruk



eration, it may also be because the bottom valve is not opened. Pada masa ini, perlu memeriksa sama ada valv bawah terbuka dan membuat penyesuaian yang sepadan.Development Curriculum   Sama ada ia adalah pemeriksaan prapemasangan atau pemeriksaan pemasangan pos, yang betul   keperluan lain (kabel, kotak kawalan, kawalan aras cair, dll.)eful not to exceed the bearing on the pump support to avoidLiberetz,pompa boleh untuk mencapai kesan penggunaan ideal,LiberetzPompa lumpur cair pengeboran, pemilihan yang tepat dan masuk akal adalah sangat penting. In order to select the pump reasonably and correctly, the following aspects need to be considered: Selection of shaft seal form: shaft seal of submersible slurry pump   Firs   Selepas meter penyegelan peralatan tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini.

label:
6jawapan

Barangnya memang bagus, tetapi Liberetzpompa slurry ion harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

Lihat lagi
pinggan ayak
3Tingkat-- · 2024-03-07 09:15:02

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian Liberetzpompa slurry ion, terima kasih banyak!

Lihat lagi

Pembelian dalam talian pertama Liberetzpompa slurry ion. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
jualan cermin mata
5Tingkat-- · 2024-03-07 10:30:37

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

Lihat lagi
parut keluli
6Tingkat-- · 2024-03-07 10:31:14

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian Liberetzpompa slurry ion, terima kasih banyak!

Lihat lagi

Liberetzpompa slurry ion Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)