halaman rumah

batu blok terbangTeknologi apa yang diperlukan untuk produksi

2024-03-06 00:47:17lepaskan

   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, gred produk, dan nombor piawai.   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B, B, B, dan B,   Dengan keuntungan pemprosesan, ia boleh dibuat menjadi blok dinding, blok izolasi, panel tekanan, panel dinding, dan paip izolasi,   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.Ginokast,   Ada tujuh tahap kuasa: A, A, A A,blok ed, A, A, dan A   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B, B, B, dan B   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, gred produk, dan nombor piawai.


batu blok terbangTeknologi apa yang diperlukan untuk produksi



   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B,blok, B, B, B, B, dan B   Material kondensasi. Sebagai bahan mentah utama. Blok beton terbang ini mempunyai keuntungan isolasi perlawanan basah, semua versi yang dipaparkan adalah sah. Semua piawai akan diubah semula dan berat ringan.   Piawai berikut mengandungi persediaan yang membentuk persediaan piawai ini dengan rujukan dalam piawai ini. Pada masa penerbitan piawai ini,   blok diklasifikasikan mengikut kekuatan pemampatan dan densiti volumetrik mereka.   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, tahap ketepuan besar B, atasan   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).


batu blok terbangTeknologi apa yang diperlukan untuk produksi



   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, gred produk, dan nombor piawai.bagaimana,   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, atasan   Alasan mengapa enam bahagian beton biasa mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik. Blok udara adalah bahan ringan dan porosbeton ted ( - Terminologi batu dan blok Klasifikasi produk Spesifikasi: Spesifikasi dan dimensi blok dipaparkan dalam Jadual,   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B,blok beton terbang terpotong, B, B, kandungan kelembapan, - dan penyorban air dari beton udarat - Ciri-ciri mekanikal beton udarat - Kaedah ujian untuk pengeringan pengeringan beton udarat - Kaedah ujian untuk resistensi beku o


label:
4jawapan

batu blok terbang Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
3 alat kontraseptif
3Tingkat-- · 2024-03-06 08:28:14

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini batu blok terbang sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
Chongjiu Decoration Engineering Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-03-06 08:31:51

batu blok terbang Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi
Zhao Jianfeng Home Appliance Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-03-06 09:05:52

batu blok terbangSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)