halaman rumah

AachenPower supply high frequency transformerTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan

2024-03-01 02:04:00lepaskan

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik,AachenPenukar kotak pengubah jenis kering, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Aachen,Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubahPemburukan pengisihan SolenoidSong Cau,Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


AachenPower supply high frequency transformerTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan



Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci,AachenPengubah kotak kuasa angin,AachenPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyak, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin,Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Pengubah terbenam minyak


AachenPower supply high frequency transformerTerdapat rampasan untuk penyelenggaraan dan pembersihan



Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.sistem,Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Aachen,Manufacturing process and steps of dry-type transformerDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

label:
6jawapan
Hongcheng Stone Computer Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-03-01 09:24:03

AachenPower supply high frequency transformer Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Lihat lagi
Xuanlang Environmental Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-03-01 09:43:26

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih AachenPower supply high frequency transformer Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

Lihat lagi
Sheng Sheng Tang Medical Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-03-01 09:50:52

AachenPower supply high frequency transformer Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
Perundingan teknikal lif
5Tingkat-- · 2024-03-01 09:54:09

Baru bayar, bila AachenPower supply high frequency transformer sampai bos.

Lihat lagi
kilang keluli
6Tingkat-- · 2024-03-01 10:19:14

AachenPower supply high frequency transformer Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
Yangchun Landscaping Engineering Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-03-01 11:03:00

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos AachenPower supply high frequency transformer

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)