halaman rumah

Songqi BaruAutomatic aluminum alloy lifting platformPelarasan jurang unit sesuai

2024-03-01 01:37:33lepaskan

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulanPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariSongqi Baru,Apabila platform hidraulik listrik ditangkap, papan ibu naik ke tinggi tertentu,Songqi BaruPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luar,Songqi BaruPlatform angkat bimbit besar, dan piring bibir terbuka perlahan-lahan, pembatasan hanya akan menggantung trak untuk mencegah forklift jatuh secara tidak sengaja semasa memuatkan.Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.Montreuil,Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!


Songqi BaruAutomatic aluminum alloy lifting platformPelarasan jurang unit sesuai



Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baruBentuk panggilan diluar: Kotak panggilan diluar telah diletakkan atau dipasang dalam gaya lajur di dinding atau tanah berhampiran lantai parkir di atas dan bawah platform, dan dipaut untuk operasikan platform ke atas dan ke bawah.Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.penyelamatan peralatanPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.


Songqi BaruAutomatic aluminum alloy lifting platformPelarasan jurang unit sesuai



Apabila jaringan keselamatan dan tindakan perlindungan lain tidak dapat diterima, tali pinggang keselamatan mesti dipakai apabila bekerja pada ketinggian lebih dari meter; Apabila membangun pada cerun tajam, perlu menarik tali keselamatan dengan betul. Pada hari ini, platform angkat bukan lagi peranti istimewa, ia hanya alat yang biasa digunakan oleh orang. Walaupun ia adalah alat,Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.Produk terutama mengangkut pelbagai barang lantai kerja di atas dan bawah; Garaj tiga dimensi dan lantai garaj, lif kereta tinggi, dll. Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan keselamatan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap tingkat dan bangku kerja platform mengangkat untuk mencapai struktur produk berbilang-titik,Songqi BaruPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, kuasa pembawa muatan kuat, mengangkat stabil, pemasangan mudah dan selesa dan penyelenggaran. Ia adalah peralatan bekalan ekonomi dan praktik yang ideal yang boleh menggantikan lif di tingkat rendah. Menurut persekitaran pemasangan dan keperluan penggunaan lif, konfigurasi pilihan berbeza boleh dipilih untuk mencapai keputusan yang lebih baik. lif hidraulik garpu yang tetap adalah platform penangkap hidraulik istimewa untuk mengangkut barang antara lantai bangunan. Produk ini terutama digunakan untuk mengangkat dan menurunkan barang di workshops, gudang, dan pelbagai rak: garaj tiga dimensi, garaj, tinggi lantai, lift kereta, dll.Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.Songqi Baru,Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.


label:
4jawapan
Jinzhi Cabinet Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-03-01 09:49:07

Songqi BaruAutomatic aluminum alloy lifting platformBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah Songqi BaruAutomatic aluminum alloy lifting platform lebih murah?

Lihat lagi
qiu shi trading co., ltd.
3Tingkat-- · 2024-03-01 09:55:13

Songqi BaruAutomatic aluminum alloy lifting platform Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

Lihat lagi
Perniagaan pelancongan domestik
4Tingkat-- · 2024-03-01 10:13:36

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa Songqi BaruAutomatic aluminum alloy lifting platform, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

Lihat lagi
Membina pembinaan kejuruteraan pintar
5Tingkat-- · 2024-03-01 10:27:40

Izinkan saya menilai ini Songqi BaruAutomatic aluminum alloy lifting platform, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)