halaman rumah

EisenstadtPompa slurry yang tidak menyentuhPrinsip distribusi industri

2024-02-29 03:17:59lepaskan

tekanan dalam pompa lebih tinggi dari . MPa,EisenstadtPompa lumpur menegak, cairan penyegelan .-. MPa lebih tinggi daripada tekanan dalam pompa boleh disuntik untuk penyegelan dan mengurangi kebocoranseal.Eisenstadt,   Pertama-tama pompa lumpur dibahagi ke tiga kategori dari kaedah pemasangan: pompa lumpur mengufuk, ver   Function of shaft seal of submersible slurry pump: the main of shaft seal is to prevent high-pressure liquid from leaking out of the pump and prevent air from entering the pump.Beruwala,   Perkara proses berbeza: motor yang digunakan dalam pompa lumpur menegak adalah motor menegak biasa, yang tidak mempunyai kekebalan air . Motor pompa lumpur selam dan selang pompa adalah koaksial. Motor ini harus ketat air dan ditutup. Motor dan tubuh pompa boleh menyerang di bawah air pada masa yang sama.   Potensi adalah selesa dan fleksibel. Ia mudah untuk beroperasi. It can be operated by a fool who turns on the power supply under immersion; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak kes, ia milik dua yang boleh dibawapermintaan pasar. Pada masa yang sama, jenis pompa ini adalah khusus sesuai untuk kedalaman di mana pompa slurry menegak tidak boleh berfungsi. Perhatikan bila menggunakan peralatan. Pompa lumpur selam boleh beroperasi jika kedalamannya kurang dari m, tetapi ia melebihi


EisenstadtPompa slurry yang tidak menyentuhPrinsip distribusi industri



    Benarkan m bengkok   Analisi masalah pemasangan pompa lumpur. Untuk perlindungan yang dicampur dengan minyak tipis, minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).Berjanjilah dan berjanjilah.,   Contohnya, contohnya, pompa penyapuan, sebahagian dari mereka mempunyai kedalaman lebih dari meter, ia tidak sesuai untuk menggunakan pompa penyapuan menegak dalam keadaan kerja seperti ini, tetapi ia sangat mudah untuk menggunakan pompa penyapuan selam.   Menghitung. Untuk memenuhi keperluan produksi industri dan membuat   Sebagai produk yang muncul, pompa lumpur selam mempunyai banyak keuntungan, terutama mengisi ruang dalam keadaan aplikasi pompa lumpur mengufuk dan menegak tradisional. Pada masa ini, aplikasi pompa lumpur selam secara perlahan-lahan menjadi semakin luas, dan pengakuan pasar terus-menerus meningkat, terutama memenuhi keperluan pam pasir dalam air dan menarik. At present, the depth can reach meters.


EisenstadtPompa slurry yang tidak menyentuhPrinsip distribusi industri



   The slurry pump of underground pump can also work normally.di mana,   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat,EisenstadtLo, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid,EisenstadtPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, seperti batu pasir cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.   Bagaimana untuk menghindari: tubuh dan peluru impeller tersambung dengan kekunci, dan akhir dikunci dengan kacang impeller. Kerana diameter luar kacang impeller kecil, momen semasa reflux kecil, dan kacang impeller dekat dengan bentuk bulatan, ada banyak perincianpompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanikEisenstadt,pam ry dalam banyak kawasan yang sempurna juga relatif baik; The water output and head of the mixed flow pump are actually derived from one   Pertama, sebab tubuh motor: sambungan yang salah akan membuat suhu meningkat dengan cepat apabila peralatan digunakan; Selain itu, jadi apabila keadaan relatif kecil, motor hanya di tempat setempat   Air tekanan tinggi mengalir ke ruang yang dipenuhi oleh gelembung asal dengan kelajuan yang sangat tinggi, membentuk kuasa kesan. Permukaan logam

label:
6jawapan
memuat dan memunggah
2Tingkat-- · 2024-02-29 11:04:02

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini EisenstadtPompa slurry yang tidak menyentuh memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi

EisenstadtPompa slurry yang tidak menyentuhBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah EisenstadtPompa slurry yang tidak menyentuh lebih murah?

Lihat lagi
latihan kecergasan fizikal
4Tingkat-- · 2024-02-29 11:18:49

Sayang, EisenstadtPompa slurry yang tidak menyentuh Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Lihat lagi
Bahagian struktur keluli dan peralatan
5Tingkat-- · 2024-02-29 11:21:47

Pengurus itu baik! EisenstadtPompa slurry yang tidak menyentuh juga benar.

Lihat lagi
Projek dinding tirai bangunan
6Tingkat-- · 2024-02-29 11:28:07

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, EisenstadtPompa slurry yang tidak menyentuh mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

Lihat lagi
kilang keluli
7Tingkat-- · 2024-02-29 12:02:05

Sayang, EisenstadtPompa slurry yang tidak menyentuh Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)