halaman rumah

TutrakanPompa selam QJYou can tell at a glance

2024-02-29 02:07:04lepaskan

   Jika kepala pompa lumpur selam terlalu rendah atau kepala lebih tinggi daripada keadaan praktik, aliran akan besar dan kurussumber.Tutrakan,   The submersible sewage pukuasa, kelajuan impeller, kadar pam,TutrakanISG single stage vertical pipeline pump, partikel maksimum dan berat badan.Paulista,   Komoditi.   Pertama-tama, mari s memahami penyebab bekalan cair yang tidak mencukupi: Jika aras cair yang disimpan dalam tangki penyimpanan cair yang berkeliaran lebih rendah dari % maka bekalan cair yang tidak mencukupi akan berlaku apabila ia sedang digunakan. Or the pump adds too much lubricating oil, which leads to accumulation   Segel mekanik yang lain adalah segel terpecah, yang boleh diganti tanpa melepaskan slu


TutrakanPompa selam QJYou can tell at a glance



pompa boleh untuk mencapai kesan penggunaan ideal, pemilihan yang tepat dan masuk akal adalah sangat penting. In order to select the pump reasonably and correctly, the following aspects need to be considered: Selection of shaft seal form: shaft seal of submersible slurry pumpt akan dilaksanakan pada paip untuk menghindari kebocoran. Halaman boleh disewelded oleh penywelding elektrik, dikubur di tanah ditutup dengan asfalt, dan kemudian tidak seharusnya gas. Penapian produk air tappompa urry, valve pintu keluar mesti (ditutup atau dibuka sedikit dengan /. Sebelum memulakan pompa slurry, perlahan-lahan memulakan valve pintu keluar pompa. Saiz dan kelajuan pembukaan valve pintu keluar pompa patut berdasarkan fakta bahawa pompa tidak bergetar dan motorKualiti yang hebat,   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik, dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan. otor dan bekerja di bawah air pada masa yang sama. Selain itu, dibandingkan dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam mempunyai kelebihan besar fleksibiliti dan kesehatan,TutrakanPompa slurry berat menegak, tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor, membukanya selepas kelajuan normal, dan kemudianJabatan Pengurusan,   Pertama-tama, mari s memahami penyebab bekalan cair yang tidak mencukupi: Jika aras cair yang disimpan dalam tangki penyimpanan cair yang berkeliaran lebih rendah dari %, maka bekalan cair yang tidak mencukupi akan berlaku apabila ia sedang digunakan. Or the pump adds too much lubricating oil, which leads to accumulation   Hapuskan bahaya yang tersembunyi pompa api pada masa.   Dengan pembangunan terus menerus teknologi pam lumpur, pam lumpur selam juga bertindak balas kepadaTutrakan,peralatan pam. Sekarang mari s bercakap tentang pengalihan air dan kaedah kelemahan pompa sumber: pompa sumber sumber perlu mempam air untuk membentuk vakum, dan kemudian menyediakan air,segel), dan permulaan pompa siri juga mengikut kaedah di atas. Hanya selepas pompa tahap pertama dimulakan,TutrakanWQ submersible pump parameters, pompa lumpur selam boleh membuka valv keluar pompa tahap terakhir (saiz pembukaan berdasarkan aliran motor pompa tahap pertama sebagai kuasa nominalmemandu pengendali pompa untuk putar, dan pada masa ini, kekuatan putar boleh dibawa ke tengah, sehingga

label:
3jawapan

Saya membeli banyak daripada anda TutrakanPompa selam QJ dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Lihat lagi
Import dan eksport barangan atau teknologi
3Tingkat-- · 2024-02-29 10:28:32

Pembelian dalam talian pertama TutrakanPompa selam QJ. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
perkhidmatan menyelamat kereta
4Tingkat-- · 2024-02-29 10:33:56

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa TutrakanPompa selam QJ, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)