halaman rumah

WiesbadenGambar pemasangan pengubah kuasaKlik untuk melihat

2024-02-29 00:38:01lepaskan

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan,WiesbadenHarga pengubah jenis kotak 200 KVA, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Wiesbaden,Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubahApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak,Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Solusi bunyi pengubah jenis keringPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


WiesbadenGambar pemasangan pengubah kuasaKlik untuk melihat



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %,WiesbadenFungsi pengubah kuasa, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Pengurusan kualiti Jumlah,Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


WiesbadenGambar pemasangan pengubah kuasaKlik untuk melihat



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Mana ia?,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan,WiesbadenKapasiti pengubah distribusi, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.Berapa banyak pengubah kuasaWiesbaden,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

label:
6jawapan
zengfu trading co., ltd.
2Tingkat-- · 2024-02-29 07:53:39

Syarikat anda WiesbadenGambar pemasangan pengubah kuasa mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

Lihat lagi
pengendalian kontena
3Tingkat-- · 2024-02-29 07:55:05

WiesbadenGambar pemasangan pengubah kuasa Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Lihat lagi
Perniagaan pelancongan domestik
4Tingkat-- · 2024-02-29 08:10:48

Barangnya memang bagus, tetapi WiesbadenGambar pemasangan pengubah kuasa harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

Lihat lagi
Bangheng Metal Profile Sales Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-02-29 09:15:40

WiesbadenGambar pemasangan pengubah kuasa Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Lihat lagi
Sewa jentera dan peralatan pembinaan
6Tingkat-- · 2024-02-29 09:25:12

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, WiesbadenGambar pemasangan pengubah kuasa asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Pembuatan dan penjualan keluli
7Tingkat-- · 2024-02-29 09:31:56

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)