halaman rumah

LeonPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranan apa yang dapat menolong anda

2024-02-29 00:02:14lepaskan

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Tahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Penganalisis gangguan dan bahaya frekuensi pengendalian kelajuan pembinaan sirkuit lif semakin luas dalam pembangunan teknologi hari ini. Peraturan kelajuan frekuensi berubah mempunyai ciri-ciri proses permulaan dan hentian yang stabil, mengurangkan kejutan mekanik, meningkatkan kesenangan penumpang, dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan. Pada masa yang sama, ia juga boleh mengubah kelajuan peraturan frekuensi bekalan kuasa, simpan tenaga elektrik, dan meningkatkan efisiensi kerja. Namun, akan ada gangguan dalam penggunaan sistem peraturan kelajuan frekuensi berubah, yang sering menyebabkan kemalangan keselamatanLeon,Apabila bekerja pada platform, perkara pertama yang perlu dilakukan adalah menggunakan kaki spiral, bukan pada tingkat tanah, dan tidak pada cerun yang tegak.Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.Onsong,Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik


LeonPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranan apa yang dapat menolong anda



Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacuTengah bekalan kuasa: Kuasa enjin: Angkat: Operasi penyesuaian Rocker sendiri Perlindungan Muat Terlalu: Melalui reli semasa.Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.OK atau tidak?,Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.Semasa operasi tahap angkat ketiga, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar


LeonPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranan apa yang dapat menolong anda



Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan,Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.Selain itu,LeonPlatform penangkapan automatik aliran aluminum, jalankan medium yang mengganggu dari platform mengangkat liga aluminum. Hapuskan media korosif, seperti secara biasa menghapuskan peralatan logam,LeonPlatform mengangkat tali aluminum, meletakkan kekeringan dalam alat ketepatan, dan menambah jumlah kecil penghalang korosif yang boleh memperlambat kadar korosif dalam media korosif.Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacuLeon,Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remPeribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.


label:
3jawapan
Chengrui Machinery Equipment Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-02-29 07:35:37

LeonPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Lihat lagi
Lexiang Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-02-29 07:55:55

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak LeonPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti LeonPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)