halaman rumah

CavarnaPompa saluran bawah tanahTenderasi ini lemah dan mungkin akan kembali dalam jangka pendek

2024-02-28 01:34:52lepaskan

media urry untuk menghasilkan kadar aliran tertentu, memandu aliran kuat, dan sedar pengangkutan slurry.   SubCavarna,   Pegawai yang bertugas untuk pemeriksaan sehari-hari dan pemeliharaan pompa selam harus melakukan satu mendengar, dua melihat, tiga menyentuh dan empat rekaman.   perbaikan dan aras bahagian penyweldingSorel-Tracy,  ; Dalam aplikasi praktik pompa penyelam selam sedang berkembang dengan cepat dengan keuntungan uniknya. Pompa lumpur menegak perlu diselesaikan dan dipasang dalam penggunaan, sementara pompa lumpur selam boleh digunakan secara langsung tanpa penyemburan, yang sesuai dan fleksibel.   Semasa operasi normal,Cavarnapompa slurry ion, suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini, ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan, atauIa juga akan menyebabkan bekalan cair yang tidak cukup untuk pompa.


CavarnaPompa saluran bawah tanahTenderasi ini lemah dan mungkin akan kembali dalam jangka pendek



antara bahagian penyorban air dan tubuh yang membawa dan bolt pada sambungan tekanan yang membawa, supaya ia lebih sesuai bagi kita untuk melepaskan bahagian yang membawa; Apabila shaft ditarik keluar dari bahagian suction, kacang penyesuaian pada shaft harus   Semak tekanan semasa, tegangan dan keluar setiap hari,CavarnaPompa selam QJ,CavarnaCarbon steel explosion-proof pipeline pump, semak aras air dinamik setiap dua minitsama, dan kuasa hasilnya adalah jumlah dua kuasa. Jika pompa penyelamat selam dilengkapi dengan pengendali tambahan, kesan cair adalah pada pengendali tambahanProses aplikasi,cincin mesti dikawal dan minyak lubrikasi yang berlebihan dalam pam mesti dibuang dan diganti secara terus menerus.   Selain impeller utama di dalam peralatan, set impeller untuk campuran akan ditambah di bawah peralatan, seperti apartmen, tempat tinggal, bekalan air villa, bekalan air kilang, sistem bekalan air, sistem air minum dan perawatan air. Secara singkat, ada banyak guna.hak sifat,y minyak lubricating atau cat campuran pada kongsi selepas disambung, dan ketat skru.Dinding. Jika pengisihan ditemukan jatuh dengan cepat di bawah . megohm, peranti akan ditangkap untuk mencari penyebab. Kerana pompa lumpur selam sering digunakan   Pump. Selain itu, pompa lumpur selam berkaraterisasi oleh & ' slurry& quot;,Cavarna,   Analisi masalah pemasangan pompa lumpur. Untuk perlindungan yang dicampur dengan minyak tipis, minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).   Kedua-duanya mempunyai kesamaan tertentu. Mereka berdua kapal selam. Seperti yang dikatakan nama, pompa berada dalam keadaan serangan bila berjalan. Pompa penyelam selam adalah semacam pompa penyelam, orang sering mengatakan bahawa pompa penyelam merujuk kepada pompa air bersih, seperti pompa penyelam untuk air rumah dan penapis dan pam tanah ladang   Kemudian ia boleh masuk ke dalam rumah pompa. Kemudian di dalam kaos pompa volute, medium perlahan kerana saluran aliran juga berkembang secara perlahan-lahan.

label:
3jawapan
Yaquan Wire Mesh Products Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-02-28 09:17:48

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. CavarnaPompa saluran bawah tanah Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Lihat lagi

CavarnaPompa saluran bawah tanahSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Lihat lagi
motosikal
4Tingkat-- · 2024-02-28 09:43:40

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus CavarnaPompa saluran bawah tanah. Terima kasih.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)