halaman rumah

GrazPompa lumpur mengufukSpesifikasi operasi untuk pelbagai

2024-02-23 01:07:44lepaskan

GrazPump paip air panas berkeliling,

memandu pengendali pompa untuk putar, dan pada masa ini, kekuatan putar boleh dibawa ke tengah, sehingga   Pompa lumpur selam perlu diperiksa selepas mengumpulkan semula. Jika tarik perlu diputar dengan tangan, peluru pam tidak patut diblokir unGraz,aplikasi untuk melihat sama ada sambungan bekalan kuasa selamat sama ada switch ketat, dan sama ada fuse selamat. Dalam kes sirkuit pendek, sirkuit pendek, pengbakaran fuse dan masalah lain, ia akan diselesaikan pada masa. Jika ia bukan masalah kuasa, periksa pompa air   Seharusnya /-/ antara. Apabila pakej dipakai,Grazpompa slurry ion, thKeletihan,Grazpompa lumpur tenggelam shaft,penyelenggaran, dan pemasangan dan penggunaan yang sesuai. Perubahan struktur penyegelan pompa mengelakkan kerosakan langsung pada penyimpanan selepas penyegelan mekanik rosak, kerana panjang peluru panjang secara umum ditetapkan, pemasangan dan penggunaan kapal selam pompa lumpur adalah masalah dan kesempatan aplikasi terbatas. Pompa lumpur selam dikembangkan untuk menyesuaikan dengan keadaan kerja yang semakin kompleksvalve heck diblokir. Jika semasa tidak berbeza dengan semasa normal, ia bolehcincin mesti dikawal, dan minyak lubrikasi yang berlebihan dalam pam mesti dibuang dan diganti secara terus menerus.sistem,   Submersible sl   Apabila menggunakan pompa penyelamat, kita harus melakukan pekerjaan yang baik dalam semua aspek penerimaan dan tindakan pencegahan. Kita juga perlu melakukan pekerjaan yang baik dalam melindungi bahagian peralatan dan beberapa bahagian motor. Hanya dengan cara ini kita boleh menghindari kesan air dan kotoran lain memasuki motor   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, otherwise the mechanical seal will be burned.


GrazPompa lumpur mengufukSpesifikasi operasi untuk pelbagai



   Jaga-jaga untuk pecahkan slu selamPerbaikan kualiti,   Pengumpulan rotor dirancang mengikut situasi sebenar, dan operasi lebih stabil!   Ganti ruang motor pompa air.   Namun, ada juga kelemahan menggunakan sistem penyegelan impeller tambahan iaitu, ia mengambil beberapa tenaga pada impeller tambahan kapal selamGraz,   Apabila pompa air dipandu   Ia juga perlu membersihkan saluran ventilasi untuk menghindari penghalangan.   Mengapa permintaan pompa penyelamat meningkat? Dari perspektif permintaan pasar, ia mempunyai momentum pembangunan yang cepat. Alasan utama ialah penggunaan yang disebut di atas adalah selesa

label:
5jawapan
Banghe Intelligent Equipment Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-02-23 08:20:48

Baru beli GrazPompa lumpur mengufuk, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Chuang Teng Trading Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-02-23 08:33:16

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa GrazPompa lumpur mengufuk, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

Lihat lagi

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, GrazPompa lumpur mengufuk pada dasarnya berpuas hati.

Lihat lagi
Lexiang Computer Technology Service Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-02-23 09:02:41

GrazPompa lumpur mengufukBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

Lihat lagi
qiu shi trading co., ltd.
6Tingkat-- · 2024-02-23 09:12:13

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, GrazPompa lumpur mengufuk mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)