halaman rumah

Puerto ArmuellesPompa sampah selam WQBagaimana melakukan ujian tekanan

2024-02-04 05:53:08lepaskan

menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar, mengatur secara terus menerus gland pengimbangan, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).Puerto Armuelles,   Buang pengawal wayar, penambah air dan potong kabel dari pemimpin dan tiga kabel utama atau sambungan kabel rata.   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik, dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan.Bamenda,   Submenyebabkan kerosakan dan kerosakan sebanyak mungkinperalatan pam. Sekarang mari s bercakap tentang pengalihan air dan kaedah kelemahan pompa sumber: pompa sumber sumber perlu mempam air untuk membentuk vakum, dan kemudian menyediakan air,


Puerto ArmuellesPompa sampah selam WQBagaimana melakukan ujian tekanan



   Apa penyebab muatan pompa.tual kepala paip.rn it over for use. Bagaimanapun, jika segel air karet tolak digunakan, bilaRaka Tanda,   Peralatan ini terlibat dengan pendingin minyak, dengan bentangan kompat. Pompa air memenuhi keperluan desain modular dan terintegrasi diesel ePertama, skrun bolt di sisi penutup tekanan, dan kemudian buang kacang yang digunakan untuk sambungan antara tiga bahagian: seksyen pembuangan, tubuh kotak penutup dan tubuh pembuangan; Kemudian mengawal kacang bulat di atas rak,Puerto ArmuellesPompa pembuangan yang tidak menutup mengufuk, dan secara berturut-turut memasang perlumbaan dalam,Puerto ArmuellesPompa slurry ZD,Puerto ArmuellesPompa paip korosif, mengawal kelenjar dan memegang lengan  ; Dalam aplikasi praktik, pompa penyelam selam sedang berkembang dengan cepat dengan keuntungan uniknya. Pompa lumpur menegak perlu diselesaikan dan dipasang dalam penggunaan, sementara pompa lumpur selam boleh digunakan secara langsung tanpa penyemburan, yang sesuai dan fleksibel.


Puerto ArmuellesPompa sampah selam WQBagaimana melakukan ujian tekanan



l pam segel longgar mesti periksa tekanan air dan volum air yang mengunci secara terus menerus menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).rancangan mengatur secara terus menerus gland pengimbangan, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.   Kaedah rawatan adalah sebagai berikut: Periksa kuasa   Pada masa yang sama, saluran paip sokongan di bilik pam akan disediakan dengan elastisi izolasi getaran.Puerto Armuelles,mengawal model pompa lumpur, contohnya, angkat pompa yang digunakan terlalu tinggi atau terlalu rendah, yang akan membawa ke muatan berlebihan, jadi kita memilih pompatetapkan penggunaan pengguna. Mod penggunaannya lebih   Apabila digunakan, ia boleh memandu impeller untuk berputar supaya memandunya untuk mengalir.

label:
5jawapan
Langhe Yijia New Energy Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-02-04 07:03:47

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan Puerto ArmuellesPompa sampah selam WQ ini pada masa hadapan!

Lihat lagi
Yanxiang Property Service Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-02-04 07:29:04

Puerto ArmuellesPompa sampah selam WQBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

Lihat lagi
Baoxi Building Materials Sales Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-02-04 13:02:05

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk Puerto ArmuellesPompa sampah selam WQ ini sangat bernilai.

Lihat lagi
memuat dan memunggah
5Tingkat-- · 2024-02-04 13:06:32

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, Puerto ArmuellesPompa sampah selam WQ sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

Lihat lagi
Jingke Optical Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-02-04 13:22:11

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini Puerto ArmuellesPompa sampah selam WQ sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)