halaman rumah

AvignonPeralatan elektronik kuasaCara untuk mengelakkan kerosakan

2024-02-04 02:30:16lepaskan

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Avignon,Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada andaSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.Mouila,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


AvignonPeralatan elektronik kuasaCara untuk mengelakkan kerosakan



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja,AvignonPengubah ujian jenis kering 10kV, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.Transformer adalahSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Konsultasi bebas, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


AvignonPeralatan elektronik kuasaCara untuk mengelakkan kerosakan



Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Julat produk,Sebab api dalam pengubah kuasaBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?Kilang pengubah kuasaAvignon,AvignonBerapa banyak pengubah,Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasaPenyebar bunyi pengubah jenis keringLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas,AvignonPengubah jenis kering 1250kva, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

label:
5jawapan

Baru bayar, bila AvignonPeralatan elektronik kuasa sampai bos.

Lihat lagi
Sumber Air dan Kejuruteraan Tenaga Hidro
3Tingkat-- · 2024-02-04 10:13:04

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini AvignonPeralatan elektronik kuasa memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi
Syarikat Lao Xie Auto Overhaul
4Tingkat-- · 2024-02-04 10:23:41

AvignonPeralatan elektronik kuasa Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

Lihat lagi
Peralatan perlombongan yang besar
5Tingkat-- · 2024-02-04 10:24:01

Ya, AvignonPeralatan elektronik kuasa kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

Lihat lagi
keluar
6Tingkat-- · 2024-02-04 11:26:17

Perkhidmatan anda sangat baik, AvignonPeralatan elektronik kuasa juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)