halaman rumah

SafwaLeji bajaBerhati-hati dengan terlalu panas di industri

2024-02-03 02:46:16lepaskan

Berjanjilah. Keinginan pelanggan downstream untuk menerima arahan adalah lemah, jadi mereka memegang sikap tunggu-lihat yang berhati-hati. Pada masa ini, pasar besi berada dalam & ' golden third& ' musim puncak. Pasar mempunyai harapan yang baik pasar masa depan dan bersedia kuat untuk menyokong harga. It is expected that the prices of Tangshan mainstream billets will be stronger next week.Minggu ini (-, harga pasar bar tembaga merah meningkat, dan transaksi tidak ideal. Pada hari tawaran Shagang akhir pekan lalu, harga stabil untuk menyokong pasar, dan meningkat bilet pada akhir pekan membawa pasar dalam gelombang, dan harga berbagai jenisSafwa,Pipa tembaga mempunyai ciri-ciri ketat dan perlawanan korosi, dan adalah pilihan untuk pemasangan paip air paip pemanasan dan paip sejuk.Walaupun pembukaan melanjutkan tendangan lemah, transaksi dalam hari bertambah baik, dan harga beberapa pembuat bar tembaga meningkat. Dari situasi khusus, walaupun maklumat pembuat balas bahawa penghantaran adalah rata-rata,El Cafetal,Selepas paip dibersihkan, transaksi dalam hari bertambah baik so that dust and dirt will not pollute the capillary gap.Walaupun pembukaan melanjutkan tendangan lemah,SafwaBar tembaga tinned, dan harga beberapa pembuat bar tembaga meningkat. Dari situasi khusus, walaupun maklumat pembuat balas bahawa penghantaran adalah rata-rata,pertukaran, perbezaan suhu besar dalam persekitaran kerja,SafwaPipa selai besi stainless steel 310s, dan tabung tembaga saiz besar boleh dihasilkan.


SafwaLeji bajaBerhati-hati dengan terlalu panas di industri



Kedua dari lima medan aplikasi plat tembaga merah T, baris tembaga merah dan tabung tembaga merah: tembaga digunakan secara luas dalam industri kimia untuk menghasilkan kapal-kapal vakum, tong destilasi tong biru, ia sering digunakan dalam beberapa tukar panas ah kepada peralatan oksigen Kazakhstan.ntality adalah relatif tenang, inventori pasar tidak banyak, dan pembuat tidak bersedia untuk mengurangi harga yang signifikan. Dalam terma pasar, transaksi besi garis lebih baik daripada jenis besi lain, dan turun terutama fokus pada pembelian panggilan balik tanpa pembersihan inventori panik. Ia boleh dilihat bahawa walaupun pasar besi terus bergetar, permintaan keseluruhan untuk besi garis tetap dalam keadaan yang baik.Selamat datang panggilan,Kaedah ekstrusi: Kaedah produksi ini adalah untuk melemparkan ingot tembaga selepas mencair, dan ekstrusi tabung tembaga dengan ekstruser besar selepas pemanasan sekunder.t paip ke atas bayonet, putar lengan pada paip untuk menerapkan aliran secara serentak pada kongsi,SafwaPlat berkulit besi tanpa tahi, dan mengesahkan bahawa paip disisipkan ke bawah soket, kemudian menghapuskan aliran yang berlebihan, dan kongsi dikumpulkan dan boleh dipanas.Empat dari lima medan aplikasi utama plat tembaga, bar tembaga dan paip tembaga: tembaga digunakan sebagai berbeza paip, perlengkapan paip dan peranti dekoratif dalam industri pembinaan.


SafwaLeji bajaBerhati-hati dengan terlalu panas di industri



Urs adalah sederhana, pasar keseluruhan telah berhenti. Menmentaliti pasar tidak berubah banyak sejak hujung minggu ini. Harganya stabil, tetapi beberapa spesifikasi adalah subjek untuk negosiasi, dan julat negosiasi adalah kira-kira - yuan. Ritm pasar secara keseluruhan stabil dan sejuk. Pada tengah musim sejuk, pasar keseluruhan di Timur Laut China telah memasuki tradisional luar musim, dan pasar keseluruhan telah berakhir dengan sedikit peningkatan. Semua syarikat menjual barang. Aras inventoripenjual besar,Ia boleh dibungkus dengan kertas melawan basah untuk perlindungan melawan basah. Ia juga boleh mencegah oksidasi dalam keadaan tertentu. Jika retak atau kerosakan serius ditemui, mereka mesti terpisah.Apabila tabung tembaga dipanas dan aliran mencair ke dalam cair, letakkan elektrod yang dipanas-panas pada titik penywelding segera. Segera setelah elPerformasi terbaik paip tembaga paip tembaga mempunyai ciri-ciri dan, yang menjadikannya pilihan yang sesuai untuk kontraktor modern untuk memasang paip air, pemanasan dan pendinginan paip di semua rumah komersial.Safwalombong tic adalah poin peratus lebih rendah daripada puncak sebelumnya, yang mungkin akan menurun lebih dalam masa depan.ia berubah menjadi pessimisme, dan beberapa pedagang dihantar dengan harga rendah. inventori pasar meningkat, tekanan inventori tinggi, fenomena kekurangan stok hilang, dan atmosfera transaksi pasar sejuk, prestasi permintaan terus menurun, dan harga spot menurun di bawah tekanan.pasar bar tembaga ic masih dicampur. Di satu sisi, bekalan pasar dijangka akan berkurang, dan pasar harapan permintaan masa depan adalah pesimistik. Dalam jangka pendek, harga besi domestik akan memasukkan trek operasi konsolidasi julat. Sejujurnya, mengingat situasi semasa permintaan dan inventori di pasar baja, sukar bagi pasar baja untuk membuat penerbangan. Sebagai


label:
4jawapan
Pembuatan dan penjualan keluli
2Tingkat-- · 2024-02-03 10:19:12

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

Lihat lagi
Guangyuan Machining Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-02-03 10:52:25

SafwaLeji baja Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang

Lihat lagi
Soda
4Tingkat-- · 2024-02-03 10:54:55

Pengurus itu baik! SafwaLeji baja juga benar.

Lihat lagi

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, SafwaLeji baja penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)