halaman rumah

Port EscondidoMana penyimpanan sejuk dipasangInjek momentum baru ke dalam pembangunan industri

2024-02-02 08:49:28lepaskan

Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.Port Escondido, terutama untuk kondensasi ais. Suhu tekanan tinggi boleh mencapai Baidu, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.Utusan,Pertama, gunakan palu untuk meletakkan kayu pad a papan gudang poliuretan antara dua papan gudang,Port EscondidoPenyimpanan sejuk segar beku, untuk membuat papan dekat satu sama lain. Dua set kepingan yang menyambung mesti dikunci antara panel dinding dan panel dinding, dan dua set kepingan yang menyambung mesti ditetapkan pada sisi atas, luar dan bawah ruang antara panel dinding dan panel dinding secara berdasarkan. Kepala yang menyambung bawah mesti sebagai dekat dengan sisi bawah yang mungkin, sehingga konkrit post-cast boleh menutup kepingan yang menyambung. Selepas ruang antara piring dan tanah piring dipasang dengan sambungan, ia mesti lebar sekitar mm. Jika ia tidak memenuhi keperluan, buang piring, potong pinggir piring dan kemudian pasang semula untuk membuat kongsi piring memenuhi keperluan. Apabila memperbaiki penyesuaian, perhatikan untuk memperbaiki dua bahagian penyesuaian pada pinggir plat perpustakaan konveks dan konkav berdasarkan itu, dan memperbaikinya dengan rivets. Jarak penyesuaian seharusnya dapat menekan dua plat perpustakaan. Dan apabila ia menggantung besi, patung itu tetap tegak pada besi menggantung untuk mencegah kerosakan pada piring gudang; dan besi menggantung tanah di bahagian atas dan bawah akan digantung pada waktu yang sama, dan besi menggantung dengan menggantung.Semasa pemasangan,Port EscondidoPemasangan peralatan pendinginan dalam storan sejuk, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.


Port EscondidoMana penyimpanan sejuk dipasangInjek momentum baru ke dalam pembangunan industri



Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananRancangan pembinaan dan data lain yang berkaitan dengan projek pembinaan penyimpanan sejuk.Keperlawanan deformasi yang kuat, tidak mudah untuk retak, lembut stabil dan selamat. Material poliuretan mempunyai struktur porositas stabil dan pada dasarnya struktur pori tertutup. Ia tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik,Port EscondidoMana rancangan dan pemasangan barang penyimpanan sejuk, tetapi juga mempunyai resistensi beku-meluah yang baik dan prestasi penyorban bunyi. Dalam keadaan penggunaan dan penyelamatan biasa, umur perkhidmatan rata-rata struktur isolasi poliuretan bubur ketat boleh mencapai lebih dari tahun. During the service life of the structure, it can reach the unit price of dry, wet or electric corrosion under normal service conditions, while the unit price of insect, fungus or algae foam material is higher than that of other traditional thermal insulation materials, but heating will increase the cost and cooling cost will be greatly reduced.Menghormati pelanggan,Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi kegagalan kuasa atau kegagalan kuasa. Sebenarnya, kebanyakan projek penyimpanan sejuk perubatan akan dilengkapi dengan peralatan kecemasan, sehingga projek penyimpanan sejuk perubatan boleh mencapai kesan bekalan kuasa normal. Bila suhu automatik atau sistem pengawasan kemanusiaan tidak normal, pintu penyimpanan sejuk sepatutnya ditutup pada masa, Jadi untuk tidak mengekspos lebih banyak pengkondisi udara, yang menyebabkan masalah yang sepadan dalam kualiti produk yang disimpan. Projek penyimpanan sejuk perubatan juga mempunyai sistem penyelamatan diri dalam masa. Jika suhu penyimpanan sejuk melebihi had, sistem penyejukan sistem juga akan diaktifkan. Apabila suhu kembali kepada normal ia akan dimatikan secara automatik.Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.


Port EscondidoMana penyimpanan sejuk dipasangInjek momentum baru ke dalam pembangunan industri



Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.standar kualiti,Dalam proses menyadari impian anda, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.Alat pengangkutan yang digunakan dalam penyimpanan atmosfer terkawal mesti memenuhi keperluan standar berkaitan.Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Port Escondido,Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Terlalu tebal beku atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar akan mengurangi kesan pemindahan panas: satu lagi alasan penting untuk turun perlahan suhu penyimpanan panas ialah efisiensi pemindahan panas rendah pembakar, yang sebahagian besar disebabkan oleh lapisan beku terlalu tebal atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar.

label:
5jawapan
Menyediakan perkhidmatan teknikal yang sepadan
2Tingkat-- · 2024-02-02 09:17:57

Saya akan membelinya pada masa hadapan Port EscondidoMana penyimpanan sejuk dipasang dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
Chu Tan Trading Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-02-02 09:22:17

Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan Port EscondidoMana penyimpanan sejuk dipasang, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .

Lihat lagi
Jaring keluli
4Tingkat-- · 2024-02-02 09:38:27

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, Port EscondidoMana penyimpanan sejuk dipasang asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Jiang Diamond Oil Machinery Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-02-02 09:42:38

Port EscondidoMana penyimpanan sejuk dipasangSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Lihat lagi
quasi-customer trading co., ltd.
6Tingkat-- · 2024-02-02 10:11:17

Port EscondidoMana penyimpanan sejuk dipasang Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)