halaman rumah

BeixuepingTuba tembaga merahBerita pasaran

2024-01-31 03:11:17lepaskan

Di pasar Jiangyin, pusat distribusi lain, inventori keseluruhan pautan sirkulasi semasa adalah kira-kira ton, sedikit lebih rendah dari aras normal. Pada permulaan minggu ini, perbezaan harga antara harga Jiangyin dan yang di utara juga mampu sepadan denganberubah, dan harga penghasil pasar spot semakin mudah hari ini. Menurut balas balik, pasar terutama menunggu-dan-lihat semalam, yang menyebabkan transaksi keseluruhan terhalang, dan penghasil aliran utama harga turun hari ini.Beixueping,Beixueping316L plat besi tidak stainless,produk mesti disimpan di dalam. Semasa penyimpanan, mereka harus dilindungi dari cahaya matahari langsung ke tabung tembaga. Semasa pemindahan, pemindahan dan muatan dan muatan tabung tembaga, hujan patut dihindari; Pada musim panas, dan kelajuan permukaan paip tembaga dipercepat. Apabila menyimpan paip tembaga, perhatikan prinsip pertama keluar untuk mengurangi tiada kerugian; . Proses muatan paip tembaga lebih baik dilakukan di dalamprestasi, dan boleh menyimpan penyelenggaran.Jalapa,diperlukan.Sejujurnya, disebabkan pengaruh faktor seperti harga pasar spot semasa jauh lebih tinggi daripada harga simpanan musim sejuk yang dijangka bagi pedagang, dan kelemahan sokongan bahan mentah diantara yang penurunan permintaan pasar mempunyai pengaruh yang lebih besar. Oleh itu, penulis percaya bahawa dalam jangka pendek, bahan bangunan spot tidak mempunyai kemungkinan untuk meningkat secara signifikan dan harga buDalam hari pertama Mei, keseluruhan o


BeixuepingTuba tembaga merahBerita pasaran



Pada perdagangan pagi hari ini, harga bar tembaga rumahnya jatuh. Menurut data pengawasan Lange Steel Platform perniagaan awan, turun yuan dari semalam. Harga masa depanNance.Dikatakan bahawa disebabkan operasiRekomendasi kata mulut,Jika anda ingin menghindari situasi seperti ini untuk masa yang lama, anda boleh memilih rawatan pasif. Dengan cara ini, tidak hanya permukaan tembaga serius, ia boleh dibersihkan dalam keadaan normal, tetapi ia tidak besarApabila meletakkan, ia sepatutnya disimpan secara terpisah mengikut komponen yang berbeza, dan tidak sepatutnya dicampur bersama-sama. Permukaan tembaga mungkin mempunyai elektrolit, jadi ia akan bereaksi, terutama dengan bahan-bahan lain seperti karet, yang mempunyai kesan besar.Saya paip, jadi ia tidak mudah untuk menggaruk. Oleh itu, ia tidak mudah untuk bocor. Tiga. Resistensi suhu tinggi, resistensi tekanan tinggi, relatif dengan setiap paip plastik biasa. Lantai tabung tembaga hangat dan resisten suhu dan tekanan tinggi. Empat. Hidup layanan panjang. Lima.


BeixuepingTuba tembaga merahBerita pasaran



Keuntungan: kualiti yang baik, struktur halus, densiti tinggi, tahan tekanan tinggi, deformasi bengkok besar, sesuai untuk sejuk dan panas seringproduksiPertama-tama, kita perlu menetapkan gudang. Suhu dalam gudang sepatutnya disimpan pada - darjah C, sementara kelembapan sepatutnya normal. Bilik ini patut disimpan.Kualiti air di tempat dimana paip tembaga diperlukan untuk dipasang akan dipastikan, dan kualiti air dan aliran air yang sesuai akan dipilih untuk distribusi paip untuk mencegah penyebab akar.Penapis tembaga merah di kawasan kunci telah meningkatBeixueping,Menurut * * data baru, pada September , China s minyak besi yang diimport * * * patah melalui tanda juta ton, rekod tinggi; Dari Januari hingga September,BeixuepingGCR15 alloy round steel, China s peningkatan import mineral besiMaterial. Tubu tembaga yang dihasilkan oleh tiga kaedah ini tidak hanya sangat baik dalam prestasi,BeixuepingBaris aluminum penyimpanan sejuk, tetapi juga sangat selesa untuk beroperasi. Ada tiga kaedah produksi untuk tabung tembaga jadi apa kaedah produksi untuk tabung tembaga?termasuk dalam ikatan tembaga. Bahan-bahan yang diproses plat tembaga Cina boleh dibahagi ke empat kategori mengikut komposisi: plat tembaga biasa (T, T, T, T, plat tembaga bebas oksigen (TU, TU dan bersih tinggi, tembaga bebas oksigen vakum), plat tembaga deoksidan (TUP, TUMn), dan plat tembaga khas (tembaga arsenik, tembaga tellurium, tembaga perak) dengan beberapa unsur legasi ditambah. The conductivity and thermal conductivity of copper plate are second only to silver, and ar


label:
3jawapan
Longchu Decoration Engineering Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-01-31 10:22:57

Penjualnya sangat baik, BeixuepingTuba tembaga merah sama seperti pengenalan, penjual jujur

Lihat lagi

BeixuepingTuba tembaga merah Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Lihat lagi
Yueran Renewable Resources Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-01-31 11:11:09

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali BeixuepingTuba tembaga merah.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)